Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Samsung investeste mai mult in promovare decat Apple

Tags: maketing, buget de marketing, samsung galaxy s4, apple

Cea mai recenta strategie de marketing a sud-coreenilor de la Samsung a fost sa semneze un contract de 5 milioane de dolari cu rapperul Jay-Z. Cum Jay-Z isi va lansa un nou album, intelegerea partilor presupune ca 1 milion de utilizatori de Galaxy S4 sa intre gratuit in posesia albumului, scrie Business Insider.
Samsung a avut, in 2012, un buget de marketing de 12 milioane de dolari, dublu fata de cel din 2009. cheltuielile cu publicitatea s-au ridicat la aproape 4 milioane de euro.
 
Apple, in schimb, aloca anul acest un milion de euro pentru marketing, mai mult decat Dell, dar mai putin decat HP si Microsoft.

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016