Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU: Brandurile ar trebui sa raspunda plangerilor formulate pe Twitter

Tags: studiu, twitter, plangeri online, nemultumiri twitter

Twitter pare sa fie un mod ideal de a transmite nemultumirile. In fond, el a servit revolutiilor din Orientul Mijlociu si serveste foarte bine formularii plangerilor de tot felul privind produsele si serviciile companiilor. Ceea ce este insa si mai interesant e faptul ca internautii asteapta ca brandurile sa le si raspunda atunci cand isi manifesta nemultumirea online.
Potrivit unui studiu realizat de Maritz Research, utilizatorii platformei de microblogging care-si exprima online nemultumirile legate de anumite produse isi doresc ca reprezentantii companiilor sa acorde atentie acestora si sa le raspunda.
Mai bine de jumatate dintre cei care au formulat o plangere prin intermediul Twitter se asteapta ca acestea sa fi citite de catre companii. Totusi, studiul a relevat faptul ca brandurile nu prea obisnuiesc sa faca acest lucru. Doar 33% dintre utilizatori au primit un raspuns la petitia lor online.
Vestea buna este ca, dintre cei care au primit un feedback la nemultumirea lor, 75% s-au declarat satisfacuti de raspuns, in vreme ce 15% au ramas cu aceeasi nemultumire. In plus, marea majoritate (83%) a apreciat faptul ca firma a luat in considerare cererea sau petitia lor.
Potrivit datelor, grupurile mai in varsta (peste 45 ani) sunt mai degraba dornice sa primeasca un raspuns decat tinerii (18-24 ani), deseori indiferenti daca nemultumirea lor are sau nu vreun ecou.
De retinut ca 86% dintre cei care au formulat o plangere online, dar care a ramas fara raspuns, si-ar dori sa primeasca un feedback din partea companiilor.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0