Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa pleci din Romania - O poveste spusa pe Facebook si devenita campanie a Volksbank

Tags: volksbank, magda savuica, 273, 273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte de a pleca din romania

Se considera a fi o banca a oamenilor, dupa cum si numele sugereaza. Si pentru ca anul acesta implineste 12 ani, Volksbank si-a propus sa continue platforma de comunicare inceputa in 2011 prin care se dedica nevoilor, dorintelor si bucurilor lor.
Daca anul trecut se adresa in principal comunitatilor, in 2012, Volksbank trece la urmatorul nivel, mai personal, mai intim, mai familiar. Iar acest demers a inceput cu un amplu proces de a cauta romani adevarati, cu bucurii surprinzatoare.

Asa a descoperit-o pe Magda Savuica, initiatorul proiectului ,,273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa pleci din Romania” , proiect care  a reusit sa stranga cea mai activa comunitate despre turismul romanesc de pe Facebook, cu peste 250.000 de persoane care urmaresc si incarca fotografii din diferite locuri din tara.

"273 a pornit ca o pasiune personala pentru locuri mai putin cunoscute din Romania. De-a lungul anilor am strans intr-un carnetel locuri diferite pe care mi-as fi dorit sa le vad. Le descopeream in romanele citite, in calatoriile mele sau in povestile prietenilor. Mai tarziu, m-am gandit sa le incarc intr-un album pe Facebook, impartasind astfel sugestiile mele cu prietenii dornici de calatorii. Comentariile au fost extrem de pozitive, si prietenii mei incantati. Nu m-am gandit vreo secunda ca as putea trece la un alt nivel”, declara Magda Savuica.

Anivesarea a 12 ani de activitate a fost pretextul perfect pentru Volksbank  de a sarbatori bucuriile simple ale vietii de zi cu zi prin povestea Magdei Savuica. Asa s-a nascut campania de comunicare din 2012 si sloganul sau "Volksbank ii saluta pe cei care continua sa-si urmeze bucuria”.

"Volksbank ii saluta pe cei care continua sa-si urmeze bucuria” nu va fi o simpla serie de spoturi TV sau printuri, ci o poveste reala, cu personaje la fel de reale, despre Romania, despre locurile minunate si oamenii speciali care o locuiesc, si despre credinta noastra in frumusetea ascunsa, dar la indemana, a atitor lucruri care ne ramin de descoperit. Vom continua sa vorbim despre bucurii mult timp de acum incolo pentru ca, de ce nu, ele merita sustinute si promovate. Magda este un om frumos cu o bucurie care ne-a emotionat prin simplitate si naturalete. Cand toti vorbim despre a pleca din tara care-incotro, Magda se incapataneaza sa ne arate ceea ce nu stiam despre noi sau ceea ce am uitat. O poveste care merita impartasita cat mai multor romani”, declara Alfred Borcan - Director Marketing Volksbank Romania.

Campania va debuta incepand cu data de 18 Mai pe toate mediile de comunicare (TV, Radio, Print, Online, OOH) si o va avea in prim plan pe Magda Savuica.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016