Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce este cultura organizationala si cum o consolidam in mod corect?

Tags: cultura organizationala, cultura organizationala brand, cultura brand

Cultura organizationala reprezinta puntea dintre fondatori, angajati si clienti. Este, daca vreti, un liant care conteaza mai mult decat ne-am imagina. Cu toate ca reprezinta si unul dintre aspectele decisive pentru succesul unei afaceri, cultura organizationala este, de multe ori, neglijata.
Haideti sa vedem si cum se consolideaza o cultura organizationala de top, conform INC:

1. Principiile de baza ale afacerii sunt stalpii pe care va fi sustinuta cultura organizationala.
Degeaba ne instruim angajatii in viziunea unei culturi organizationale excelente, daca noi nu tinem cont de regulile de baza. Si aici disctam despre principii generale, despre etica si deontologie si nu numai.

2. Comunicarea reprezinta un element esential pentru conturarea si dezvoltarea unei culturi organizationale corecte. Comunicarea este si ea extrem de importanta pentru ca sta la baza intregului concept de cultura organizationala. Lipsa comunicarii va reprezenta primul pas catre conturarea unei culturi organizationale defectuoase, neproductive.  

3. Multa grija pentru angajati. Angajatii reprezinta cele mai valoroase posesii pentru o afacere, asa ca este normal sa investim in ei cat de mult putem, in mod constant. Daca nu exista grija pentru angajati, atunci nu putem discuta despre formarea si dezvoltarea unei culturi organizationale de top.

4. Educatie si dezvoltare continua - cele doua elemente care hranesc cultura organizationala. Angajatii, managerii, consultantii si antreprenorii trebuie toti sa mizeze pe educatie si dezvoltare continua, totul pentru sustinerea ideii de progres.  

5. Istoria conteaza si ea. Putina istorie nu strica niciodata. Impartasiti putina istorie angajatilor si veti observa ca se vor simti mai atasati de brandul vostru, de afacerea pentru binele careia lucrati cu totii. Povestiti cum a fost afacerea infiintata, de la ce idee de afacere s-a plecat si cine sunt fondatorii. Povestiti-le cum a fost la inceput, ce eforturi s-au depus pentru ca afacerea sa ajunga la rentabilitate si apoi pentru dezvoltare continua.

sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016