Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Erori mortale ale afacerilor mici

Tags: management, greseli in afaceri, bani, vanzari, publicitate

Daca ai o afacere si vrei sa supravietuiesti pe termen lung, trebuie sa fii constient de anumite greseli pe care le poti face si care iti pot ruina cele mai bune planuri.
1. Inabilitatea de a atinge obiectivele de vanzare stabilite.
 
Daca nu faci vanzarile de care ai nevoie, pierderile tale se multiplica si iti va fi greu sa respecti cerintele privind costurile, cum ar fi platite curente.
 
Ce e de facut:
 
Desi nu poate nu ai vandut nimic inainte, acum este timpul sa inveti cateva tehnici de vanzare. Nu ai de ales: daca nu vinzi, tragi oblonul.
 
O strategie care poate functiona este sa scazi preturile. Clientii pot fi atrasi spre tine, tu iti acoperi cheltuielile si faci rost de timp pana cand afacerea se pune pe picioare. Reducerea pretului e buna mai ales atunci cand nu ai nimci de investit in publicitatea si promovare.
 
2. Portofelul nu este suficient de mare.
 
Aduni toate resursele pentru a da drumul la afacere: intri in economiile parintilor, imprumuti bani de la prieteni, faci credit la banca. Dupa ce deschizi, clientii nu dau navala. Astepti si astepti, dar nu se intampla nimic altceva in afara de faptul ca-ti curg banii printre degete. 
 
Ce e de facut: 
 
Primul pas este sa evaluezi cum ti-ai pus in aplicare planul de afaceri. Ai cheltuit mai mult decat ceea ce era prevazut? Cel mai adesea, problemele apar din cauza unor asteptari nerealiste in privinta finantelor.
 
Incearca sa explorezi si alte cai de finantare a afacerii. Poti chiar sa o vinzi cu profit. Nu vei ajunge la maximum de potential cu capital insuficient.
 
3. Produsul tau nu-l are pe vino-ncoa.
 
Succesul tau depinde de furnizarea unor produse si servicii care pot fi valoroase pentru clienti. Multe afaceri mici esueaza in obiectivul de le a comunica eficient clientilor beneficiile produselor si serviciilor. 
 
Ce e de facut:
 
Acceptarea produselor tale va depinde de cat de bine iti poti reprezenta afacerea in mintile clientilor. Daca stii ca oferi produse de calitate, urmatorul pas este sa transmiti informatia pe piata. Genereaza interesul clientilor prin publicitate si promotii. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016