Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Eficienta maxima cu bugetul de marketing. Obtine rezultate pana la ultimul banut!

Tags: management si marketing, strategii, promovare, companii

Bugetul de marketing poate fi mic, dar asta nu inseamna ca nu avem cum sa ne promovam sau cum sa ne crestem vanzarile. Felul in care alegem sa gestionam sumele de care dispunem va face diferenta atunci cand vine vorba de rezultate.

Cum profitam la maximum de bugetul nostru de marketing? Prin cateva masuri simple:

1. Transforma provocarile in oportunitati.

Deloc cliseica, o astfel de strategie presupune sa observam din vreme schimbarile de ordin economic, demografic sau tehnologic si sa adoptam o atitudine proactiva in fata unei situatii care pentru unii va insemna sfarsitul unui business.

2. Obtine mai mult cu mai putin.

Cele mai bune rezultate se obtin cu cele mai mici bugete. Nu vorbim neaparat de bugetele pe care le are un start-up, ci de bugetele unor companii eficiente care stiu sa isi gestioneze cu succes resursele.
In astfel de companii, risipa este evitata chiar daca exista un buget care ar permite investii mult mai mari. Managerii stiu cum sa fie eficienti atunci cand fac designul unui produs, atunci cand il produc, cand il livreaza, cand il promoveaza inainte si dupa lansare.

3. Fii flexibil.

Daca nu suntem pregatiti sa viram brusc la dreapta sau la stanga desi in planul initial era prevazut un drum drept, s-ar putea sa vrem sa facem cale intoarsa doar fiindca o sa avem impresia ca am dat de un drum inchis. Flexibilitatea si gandirea de ansamblu sunt calitati care ne pot ajuta sa construim ce ne dorim prin metode originale si eficiente.


4. Foloseste Internetul.

Mediul online trebuie folosit cu o eficienta maxima, fara sa uitam ca transparenta si sinceritatea se vad altfel pe Internet. Increderea pe care o construim in relatia cu clientii poate fi stirbita mult mai usor, dar poate fi intarita cu la fel de multa eficienta.

5. Nu deveni dependent de agentiile externe.

E usor sa apelam la o alta firma pentru a rezolva o problema interna, insa nu vom economisi foarte mult daca acest lucru se transforma intr-un obicei. De multe ori, resursele de care avem nevoie sunt chiar in interiorul firmei. E ca si cum optam zi de zi pentru taxi, desi am putea sa mergem cu metroul pentru niste costuri mult mai mici.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016