Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei sa fii un antreprenor de succes? Imaginea conteaza prea putin!

Tags: afaceri, succes afaceri, imagine afaceri, afacere

Vedem din ce in ce mai multe articole scrise despre importanta imaginii pentru succes in afaceri. Se pune accent urias pe costum, pe forma gulerului si ce anume transmite aceasta, pe culoarea dresului si pe forma tocului. Nu conteaza nimic din toate acestea, credeti-ne pe noi. Conteaza, mai presus de orice, cum gandesti, cum te exprimi, cum te comporti, ce decizii iei, cu cine te asociezi. Iata doar cateva dintre aspectele care spun cine esti si ce cauti in mediul de afaceri.
Discutam serile trecute cu doua femei de afaceri de succes. Au afaceri pe profit, sunt cunoscute in media, au aceeasi angajati de la lansare si niciunul nu pare sa vrea sa iasa din peisaj. Se imbraca casual, chiar putin neingrijit. Nu isi asorteaza blugii cu camasa si nici pantofii cu gentile. Nu merg prea des sa isi faca manucura si nici nu stiu care sunt tendintele in materie de moda pentru 2013. Nu au stiut nici pentru 2012 si nici pentru 2011. Asa functioneaza treaba in cazul lor. Si merge bine.

In schimb, au investit multi bani in imaginea website-urilor lor, in carti de vizita de calitate, in flyere si brosuri genial de interesante. Isi platesc angajatii cum trebuie si se asigura, astfel, ca ii vor avea in firme cat mai mult timp.

Asa ca realizam cat de putin conteaza imaginea. Degeaba ai ultimul model de costum si cei mai scumpi pantofi cu putinta, cele mai trendy unghii si cea mai noua natie de telefon inteligent, daca nu ai grija de maniera in care arati in interior, de modul in care gandesti, de cuvintele pe care le rostesti, de perspectiva din care privesti lucrurile, de grija pe care o ai pentru angajatii tai, de eductia ta, de principiile in functie de care iti conduci afacerea.

La final, descoperim o noua perspectiva din care privim lucrurile, una mult mai larga si care include actiuni de impact mai mare decat cele de a frunzari revistele de moda si stil. Petrecem mai putin timp in oglinda si prin magazine si ne uitam mai mult la angajatii nostri si nevoile lor si cumparam mai multe carti in loc de pantofi la moda. Aici se naste scanteia care sa va ajute sa consolidati o afacere de succes timp indelungat.

Mult succes si afaceri prospere din toate punctele de vedere!

sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016