Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand nu circula metroul in Bucuresti

Tags: metrorex, circulatie metrorex, probleme metrou, accident metrou, circulatie metrou, trafic ingreunat

O zi frumoasa, inceputa cu stangul. Cam asa se intampla dimineata cand te grabesti sa ajungi devreme la serviciu: iti bei pe fuga cafeaua, cumperi cativa covrigi si alergi sa prinzi primul metrou care ajunge in statie.
De data aceasta, surpriza, ai vrea sa alergi, dar nu ai unde, ai vrea sa prinzi metroul, insa nu vine niciunul. Atunci cand vine, esti imbrancit din toate directiile de oameni nervosi care isi doresc sa prinda un loc, iar atunci cand se urca in tren sunt anuntati ca acesta se intoarce de unde a venit si nu isi mai continua ruta.

Anuntul angajatilor Metrorex, "din cauza unor probleme tehnice, circulatia este ingreunata. Incercam sa rezolvam rapid fluidizarea traficului" nu face decat sa provoace mai multe nemultumiri in randul calatorilor, deja nervosi pentru ca au intarziat la scoala, la examen, la interviu, la serciviu. Toata lumea da telefoane, isi roaga prietenii sa treaca sa ii ia cu masina, comanda taxiuri si isi anunta colegii ca vor intarzia.



Peronul statiei Nicolae Grigorescu era plin ochi la 8:30 cand am ajuns acolo si asa a ramas timp de cel putin o ora. Panourile electronice care indica programul plecarii trenurilor din statii arata ca spre directia Preciziei, primul tren pleaca la 9:00, iar spre Dristor 2 nu era indicata nicio ora, desi metroul era deja in statie, plin de calatori.

Nu am avut loc sa ma urc, asa ca am asteptat sa vad ce se intampla. Si bine am facut. Dupa 10 minute in care zeci de oameni au stat inghesuiti, aproape imbratisati cu niste straini, doar pentru a se asigura ca ajung la timp la serviciu,  angajatii metrorex ii anunta ca trebuie sa coboare, pentru ca trenul se intoarce la statia Titan.



Calatorii sunt trimisi de la un peron la altul, iar povestea se repeta de 3-4 ori. Cam dupa 45 de minute ajunge primul metrou care ar trebui sa plece in directia Unirii. Dupa ce toata lumea se inghesuie sa se urce (nu au reusit mai mult de jumatate dintre oamenii aflati in statie), din boxe rasuna mesajul care anunta stationarea pentru cateva minute.

Cand ne gandeam ca asta este doar o gluma proasta, aflam ca vine un nou metrou, care va pleca primul spre Piata Unirii. Cu pauze de cateva minute luuungi in fiecare statie, am ajuns la serviciu cu o intarziere de peste o ora.

Probabil multi dintre voi va intrebati de ce am asteptat atat de mult timp un metrou despre care nu se stia cand sau daca ajunge. Raspunsul nu este greu de imaginat: circulatia la suprafata era, evident, blocata din cauza numarului mare de oameni care s-au intors din drum de la metrou. Autoturismele nu inaintau mai mult de trei metri pe minut, asadar si circulatia RATB-ului era cu mult ingreunata, tramvaiele erau pline ochi, iar firmele de taximetrie nu mai faceau fata apelurilor.



Problema a pornit de la o garnitura de metrou de tip vechi, care a ramas blocata in statia Dristor, pe magistrala M1 si a dus la paralizarea traficului pe mai multe artere ale Capitalei, chiar si la suprafata, nu doar in subteran.

In aceste conditii, ma intreb, cum ar arata Bucurestiul fara metrou, daca o defectiune care a durat circa o ora a avut astfel de urmari. Va invitam sa ne povestiti si voi daca ati intampinat probleme cu mijloacele de transport si cum au fost acestea rezolvate.
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016