Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cel mai interesant barbat din lume

Tags: the most interesting man in the world, marca de bere, dos equis, statele unite, barbat, oameni, erou, campanie publicitara

Cel mai interesant barbat din lume (The Most Interesting Man in the World, in original) este o campanie publicitara pentru marca de bere Dos Equis, produsa de firma de marketing Euro RSCG pentru Fabrica de bere Cuauhtémoc Moctezuma. Seria de reclame il are in prim-plan pe Jonathan Goldsmith in rolul de cel mai interesant barbat. Primele creatii au aparut in Statele Unite, in 2006.
"Cel mai interesant barbat din lume" este un domn in varsta, distins si cu barba care apare in clipuri de calitate deliberat variata prezentandu-si viata extrem de aventuroasa si colorata, un erou modern. In general, sunt doua tipuri de reclame: cele in care barbatul apare intr-un bar oferind sfaturi pe diverse teme si altele in care un narator descrie realizarile deosebite si adesea absurde ale eroului. Iata cateva exemple de replici:

- "A avut o singura data un moment penibil, doar pentru a vedea cum se simte".
 
- "Cand ploua, ploua pentru ca el este trist".
 
- "Cuvintele lui sunt grele si ar putea sa rupa falca unui barbat mai putin interesant".
 
- "Daca ti-ar da un pumn in gura, ar trebui sa lupti cu dorinta irezistibila de a-i multumi".
 
- "I se da voie la muzee sa atinga exponatele".
 
- "Rechinii au o saptamana dedicata lui".
 
- "Cand intra in apa, delfinii ies sa inoate".
 
- "Poate sa vorbeasca franceza in rusa".
 
- "Ambele fete ale pernei sale sunt reci".
 
- "Cand merge la Roma, toata lumea face ce face el".
 
- "A castigat Premiul pentru Intreaga Cariera...de doua ori".
 
Reclamele in care cel mai interesant barbat din lume vorbeste despre anumite teme, replicile sunt cam asa:

- Despre viata: "Nu e niciodata prea devreme sa-ti completezi necrologul".
 
- Despre autoaparare: "O privire si e gata". [Se uita amenintator]
 
- Despre sala de forta: "Daca alergi pe loc nu vei obtine niciodata aceleasi rezultate ca atunci cand fugi de un leu".

- Despre mersul pe role: "Nu".
 
- Despre replicile de agatat: "Exista un timp si un loc pentru acestea. Timpul este niciodata. Gasiti singuri locul".
 
Conform companiei, vanzarile in SUA au crescut gradual, in fiecare an , intre 2006-2010 si s-au triplat in Canada in 2008, desi nu au fost furnizate cifre exacte. Vanzarile la Dos Equis au crescut, pare-se, cu 22% cand cele ale altor marci importate au scazut, in SUA, cu 4%.

Intr-un sondaj recent publicat de Facebook, oamenii au fost intrebati daca cel mai interesant barbat din lume este inca interesant si rezultatele arata ca incepe sa-si piarda indemanarea. Vestea a socat lumea publicitatii, majoritatea utilizatorilor de Facebook declarand ca Geico Gekko este personajul cel mai atractiv din ultima vreme.

Este vorba de o noua tendinta in publicitate care intoarce spatele personajelor carismatice si replicilor destepte si se indreapta spre animale (soparle, pinguini) care nu au nimic in comun cu produsul, dar sunt simpatice.

Sursa: Wikipedia
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 11-Aug-2011 16:08:56
Ce altceva putea fi decit o ....campanie publicitara ordinara . O creatie a unor ordinari care nu merita sa manince pentru ca desfasoara o activitate imorala .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016