Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele trei lucruri pe care si le doresc clientii

Tags: clienti, rezultate, roi, emotii, ogoliu, oameni

Nu trebuie sa va uitati doar la sugestia de pe locul intai. Si nu trebuie neaparat sa le aveti pe toate trei in vedere. Dar aveti nevoie de cel putin unul dintre lucrurile pe care le vom enumera mai jos.
1. Rezultate. Puteti oferi randamentul investitiilor, o solutie tehnica, cresterea vanzarilor, eliminarea taxelor de audit, o freza simpatica, o plaja imaculata, rate avantajoase de leasing, liniste sufleteasca, consultanta de calitate sau orice alt rezultat masurabil. Aici trebuie sa incepeti.
 
2. Emotii. Sunt mai dificil de cuantificat, dar adeseori la fel de importante. Partenerii si clientii reactioneaza extrem de bine la gesturi eroice. Suntem omeneste complesiti si cuceriti de eforturile, de riscurile pe care un partener grozav si le asuma in locul nostru, de sangele, sudoarea si lacrimile sacrificate de acesta. O persoana inteligenta care munceste din greu in locul nostru, mai mult decat am fi noi insine dispusi sa o facem: iata o idee extrem de apetisanta si convingatoare.
 
3. Flatarea orgoliului. Este placut sa te simti important? Normal. Daca ma intampina cineva la usa cu un pahar de vin alb, daca ma trateaza mai bine decat oricine altcineva, m-a cucerit... Si totusi, aceasta atitudine poate sa devina foarte repede desueta.
 
Lantul de hoteluri Ritz Carlton are in vedere numarul #3, flatarea egoului, asa-i? Iar intr-o zi cu soare se prea poate sa le fim recunoscatori celor de la Apple pentru faptul ca ne-au uimit iarasi, livrandu-ne numarul #2, asumandu-si uriase riscuri la nivel de corporatie in numele nostru. Imediat ce vor inceta, lumea se va plictisi de ei.
 
O variatie a numarului #3 este caracterul select al gruoului in care intram. Ma simt mult mai bine daca numai cei alesi pe spranceana impartasesc aceeasi pasiune cu mine.
 
Este tentant, in special pentru afacerile mici, sa se arunce cu totul pe numarul unu (rezultate), consumandu-si tot timpul incercand sa demonstreze ca ROI-ul lor este mai mare, ca amandinele sunt mai dulci la ei si consultanta lor mai eficienta. Insa se poate merge foarte departe si cu celelalte doua, daca ne luam angajamentul sa le respectam, nu doar sa vorbim despre ele.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016