Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Guerrilla marketing tine pasul cu succesul!
Tags: marketing, marketing direct, guerrila markerting
Guerrilla marketing declara razboi marketingului ineficient care, in ciuda optiunilor nelimitate si a bugetului considerabil, se rezuma la traditionalele instrumente, esuand in cele din urma in a face mesajul auzit. Marketingul a fost impartit in doua fronturi, cele doua tabere – clasicul si noul – se lupta pentru atentia consumatorului.
Guerrilla marketing declara razboi marketingului ineficient care, in ciuda optiunilor nelimitate si a bugetului considerabil, se rezuma la traditionalele instrumente, esuand in cele din urma in a face mesajul auzit. Marketingul a fost impartit in doua fronturi, cele doua tabere – clasicul si noul – se lupta pentru atentia consumatorului.
Omul de marketing trebuie sa fie mereu cu garda ridicata, indiferent daca o face sa se apere sau sa atace.
Prezenta pe 26 septembrie, la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, la Clubul Diplomatic Bucuresti, Oana Sav, Chartered Marketer, va dezvalui cum transforma guerrilla marketing planurile in rezultate.
„Guerrilla marketing inseamna in egala masura si o lupta cu marketingul de slaba calitate, un razboi cu risipa de resurse, nu in mod obligatoriu campanii cu buget redus. Marketerii trebuie sa fie pregatiti sa actioneze pe multe fronturi, fie ca trebuie sa atace sau se se apere. De unde incepe planificarea noilor lupte de gherila? Care este artileria clasica si care sunt instrumentele noi? Cum castigi lupta cu lupta ca sa faci fata razboiului? Ingredientele succesului in razboaiele de gherila vechi si noi.” Oana Sav - Chartered Marketer
Autor: Marketingportal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.