Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Interviurile MarketingPortal.ro - George Butunoiu: Nu exista o definitie universala a angajatului sclipitor

Tags: marketingportal, george butunoiu, business days, head hunter, recrutare, angajat, echipa

George Butunoiu, Head hunter, Proprietar George Butunoiu Ltd., va fi unul dintre vorbitorii din cadrul evenimentului Business Days, care va avea loc la Brasov in data de 28-29 septembrie 2011.
Unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in executive search, George Butunoiu a fost printre primii romani care au pus bazele unui business de recrutare, in 1992.

Autor la o varietate de publicatii de afaceri, precum si fondator si membru activ in diferite organizatii de afaceri, asociatii si proiecte, George Butunoiu este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de consultanta.

Redactor MK Portal: Angajatul sclipitor trebuie sa lucreze neaparat intr-o echipa?

George Butunoiu:
Nu exista o definitie universala a “angajatului sclipitor”, nici nu poate exista asa ceva la modul absolut, ci numai intr-un context, adica e exact ata de “sclipitor” pe cat de profitabil e pentru organizatia respectiva. Am vazut adesea cazuri cu angajati considerati astfel intr-o firma si care nu erau de aproape niciun folos alteia la care a fost angajat sau la care s-a mutat dupa ce a “sclipit” in cea de dinainte. Asadar, raspunsul e “nu neaparat”, desi in cele mai multe cazuri lucrul in echipa e de dorit.

Redactor MK Portal: Au inceput romanii sa investeasca semnificativ in dezvoltarea personala?

George Butunoiu:
Da, din ce in ce mai multi, si tendinta asta se va mentine crescatoare multi ani de acum inainte. Pentru unii a ajuns chiar o obsesie, isi sacrifica aproape tot pentru asta, si familie, si viata personala, si chiar bunurile personale… De pilda, unii isi vand sau isi amaneteaza locuintele si bunurile din casa pentru a-si plati un MBA sau mai stiu eu ce tampenii mai cred ei ca le-ar putea aduce jobu si recunoasterea dorite. De regula, pe acestia ii depistezi repede, chiar din CV, si multi angajatori sunt reticenti in fata unor asemenea cazuri.

Redactor MK Portal: Ia head-hunting-ul amploare in Romania? Cu preponderenta, in ce sectoare?

George Butunoiu: Nu, cred ca e la un nivel de saturatie, nu va creste intr-un ritm mai alert decat cresterea economica. Practic, de multi ani e la acelasi nivel raportat la nivelul businessului in Romania, asa ca nu e de asteptat sa vedem schimbari semnificative in acest sector. De aceea nici nu au mai fost intrari sonore si spectaculoase pe piata in acest domeniu, nu e destul business pentru mai multi decat suntem in acest moment.

Daca va inscrieti ACUM AICI pentru a participa la Brasov Business Days , beneficiati de o reducere de 25%.  Nu uitati sa introduceti codul RS25.
 
Autor: Marketingportal


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016