Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Investim in design sau in continut? Pe ce e mai rentabil sa dam banii intr-o afacere online?

Tags: afacere online, optimizare site, articole site, arhiva continut, video site, banner eficient

O afacere online poate sa cunoasca succesul in functie de mai multi factori. Specificul acesteia implica astfel mai multe conditii pe care, in mediul online, le poate indeplini sau nu. Astfel de lucruri se stabilesc de catre un consultant in online care poate recomanda acele modificari pe care un site trebuie sa le faca pentru a-si asigura reusita intr-un mediu in care concurenta e stransa.
De cele mai multe ori insa, exista unele reguli pe care le putem aplica avand incredere ca modificarile pe care le facem ne vor aduce numai beneficii. Astfel, un design de calitate va atrage intotdeauna atentia unui potential client, indiferent de specificul afacerii noastre online.

Daca ne gandim la continut, e bine sa stim ca si acesta conteaza, aproape in egala masura cu partea de design si imagine. Cei mai buni oameni in domeniu iti vor spune intotdeauna ca degeaba oferi continut de calitate daca cel care iti viziteaza pagina are dificultati in a-ti citi articolele din cauza unui template dezorganizat, prea incarcat sau, de ce nu, din cauza timpului prea mare de afisare a paginii.

In plus, in cazul site-urilor cu arhive foarte mari, apare si problema organizarii continutului pe care orice vizitator ar trebui sa il poata accesa si gasi foarte usor, indiferent de numarul articolelor incarcate deja pe site.

In acest sens, este important sa avem categorii foarte clare (titluri de pagina scrise concis) si posibilitatea de accesare a arhivei intr-un mod cat mai eficient (calendar online, tag-uri, categorii separate).

Partea de vizual in mediul online joaca un rol extrem de important. Mai mult decat ceea ce inseamna fotografiile pe care le incarcam in cadrul unui articol, site-uri precum Tumblr, Flickr, Pinterest si multe altele de acelasi fel ne educa sa ne concentram mult mai mult pe imagine.

Astfel, atentia ne este atrasa mult mai usor de un banner cu o imagine puternica si cu un text scurt decat de un paragraf complex pe care mintea noastra obisnuita deja cu o informatie cat se poate de concisa nu se va mai obosi sa il citeasca.

Acelasi lucru este valabil si pentru clipurile video. Daca afacerea noastra poate oferi astfel de informatii prin intermediul unui video sau isi poate promova produsele prin astfel de instrumente, este bine sa profitam din plin.

Toate aceste metode se ghideaza dupa acelasi principiu: intr-o lume in care timpul pare mai scurt ca niciodata, informatia care poate fi retinuta rapid si usor va fi intotdeauna nu doar primita cu bratele deschise, dar si transmisa cu usurinta mai departe!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016