Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pasi in social media. Descopera pe ce treapta se afla afacerea ta

Tags: social media, dezvoltare afacere, afaceri online, afaceri social media

In foarte multe aspecte din viata noastra, dezordinea este doar aparenta. Asa cum pentru unii muzica clasica este de neinteles si, pentru unii, de neindurat, tot asa si social media poate sa para un mediu neinteles, guvernat poate de reguli simple in care sharingul inseamna tot.


In realitate insa, asa cum armonia din muzica clasica duce la compozitii de exceptie, si in social media, regulile de reactie si raspuns au un rol bine definit, cu final care poate fi atins in mod sigur daca respectam anumite legi.

Unde ne putem afla, asadar, cu afacerea in social media? Pe prima treapta, la inceput de drum? Sau suntem deja cunoscatori ai celor mai recente tehnologii si le aplicam cu succes?

Exista mai multe tipuri de reactie in fata fenomenului de social media.

  • 1. Mai intai, putem sa nu-l credem si sa-l ignoram complet din simpla obisnuinta sau convingere ca ce e vechi si a functionat pana acum va functiona si in continuare. Nimic mai fals daca aplicam aceasta teorie in online.

     
  • 2. Avem mai apoi de-a face cu managerii care incearca marea cu degetul si mai ca ar incerca sa descopere ce inseamna social media. Un pas inainte facut insa cu nesiguranta si fara consistenta inseamna, in ceea ce priveste eventualele rezultate in social media, zece pasi inapoi.

     
  • 3. Mai sunt si cei care chiar pun in practica teoria si isi dau seama cum functioneaza aplicatiile, ce inseamna campaniile in social media si inteleg cat de importante pot fi astfel de strategii.

     
  • 4. Companiile care trateaza social media cu seriozitate incep sa fie din ce in ce mai numeroase. Asta pentru ca au inteles in timp util ca eforturile in acest camp sunt rasplatite cu rezultate cat se poate de reale si cuantificabile.

     
  • 5. In ultima instanta, se dezvolta afacerile care considera social media ca parte integranta a afacerii. Fiecare departament este gandit si din aceasta perspectiva, iar social media este perceput sub forma unei retele care acopera intregul concept al afacerii.

E o cursa, nu putem sa negam asta. Dar daca alergam prea tare si sarim peste etape, avem toate sansele sa ajungem la un moment dat la un provocare peste care nu vom putea trece. Daca o luam insa pas cu pas si invatam treptat cum sa folosim social media, ne vom bucura cu adevarat de ceea ce aceasta poate face pentru afacerea noastra.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0