Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trei moduri prin care putem sa ne dominam nisa, fara a cheltui o avere

Tags: branding, branding personal, nisa, bani, contabilb

Actualul climat economic ingreuneaza creativitatea antreprenorilor. Consumatorii cheltuiesc mai putin, somajul este ridicat. Competitia s-a inasprit in randul antreprenorilor si al oamenilor de afaceri, iar companiile sunt fortate sa se lupte pana la sange pentru fiecare vanzare.
Prin urmare, este important ca cei ce vor sa iasa in evidenta sa gaseasca elementele care-i pot diferentia de competitie. Aici intra in joc brandingul personal. Acesta este o metoda demonstrata prin care ne putem separa de restul pietei. Un brand personal solid ne pozitioneaza ca expert pe piata si ne permite sa atragem un flux de activitate, fara a ucide preturile.

Pare scump si complicat. Nu este nici una, nici alta. Brandul personal este o combinatie de ganduri si sentimente care inunda mintea audientei atunci cand aude numele nostru.

Sa facem un mic experiment. Sa citim o singura data fiecare dintre numele enumerate mai jos, notand primele ganduri pe care le asociem cu acestea:

• Michael Jordan;

• Lady Gaga;

• Bono (de la U2).

Fiecare dintre vedetele de mai sus se individualizeaza prin lucruri diferite, dar putem jura ca:

• Michael Jordan atrage cuvantul "invingator";

• Lady Gaga ne face sa ne gandim la haine excentrice si la aparitii creative;

• Bono ne duce imediat cu gandul la cauze umanitare.

Toti trei si-au construit branduri personale puternice. Cel mai pobabil, niciunul dintre noi nu va ajunge la fel de faimos. Dar nu asta e ideea. Cand construim un brand personal, tinta este nu de a deveni o vedeta de talie internationala, ci de a iesi in evidenta pe o anumita piata. Daca sunteti un contabil specializat pe taxe si impozite, tinta este de a fi un guru al taxelor si impozitelor in orasul dumneavoastra. Ca arhitect peisagist, vreti sa fiti expertul numarul unu in orasul unde lucrati.

O astfel de pozitie privilegiata va permite sa stabiliti preturi mai mari si sa castigati mai mult. Iata trei tehnici care va ajuta sa va construiti un brand personal, fara a cheltui prea mult:

1. Faceti-va blog. Netul e plin de platforme gratuite de blogging, cum ar fi, de exemplu, wordpress.com si blogger.com. Folositi blogul pentru a va impartasi experienta catre clienti. Un dentist ar trebui sa scrie sfaturi pentru obtinerea unei danturi albe. Nu va costa nimic, ci veti incepe sa va popularizati expertiza.

2. Tineti discursuri. Vorbitul in publicul ii nelinisteste pe multi, dar este o metoda imbatabila de expunere si de intarire a credibilitatii. Nu pierdeti seminariile si conferintele de profil!

3. Scrieti o carte. Sunt multe programe disponibile care sa va ajute sa creati si sa publicati un e-book, cu costuri mici sau inexistente.


Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016