Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Instrumentul de marketing esential in 2013? Ai grija de angajatii tai!

Tags: angajati multumiti, employee service, angajati de calitate

De cate ori nu s-au lansat stiri referitoare la conditiile neprietenoase in care lucreaza numerosi angajati. Vedem astfel de articole in presa de specialitate, in ziare si reviste, la stiri, pe diverse website-uri si bloguri. Si ce distruge cel mai tare imaginea unui brand decat o astfel de asociere intre acesta si angajatii nefericiti?!
Succesului unei afaceri este, daca vreti, ca o reactie in lant. Avem o idee de afacere, apare scanteia, lansam afacerea, in tot acest timp infuzionam in ea capital si eforturi, o dezvoltam, continuam cu promovarea si totul merge in lant.

Si fiindca discutam despre o serie de reactii se leaga pentru ca rezultatul sa fie unul genial, fiecare ecuatie conteaza pentru ca rezultatul celorlalte reactii sa fie satisfacator. Una dintre cele mai importante ecuatii din orice afacere este satisfactia angajatilor.

Nu mai este nevoie sa amintim ca un angajat nemultumit cu argumentele de rigoare poate sa darame o buna parte din constructia pe care ai cladit-o cu eforturi incredibil de mari. Un singur comentariu pe un site de socializare se poate propaga cu viteza sunetului. Un singur blog prin intermediul caruia sa iti distruga imaginea poate sa fie cea mai usoara cale prin care sa iti compromita succesul pe viitor. Si asta se intampla pentru ca totul se misca cu viteza uimitoare in mediul online si mai ales cand discutam despre vesti rele, despre stiri negative.

Si la fel se intampla si in sens invers, nu va faceti griji. Luati cadouri importante pentru angajatii vostri cu ocazia sarbatorilor, oferiti-le bonusuri la atingerea de obiective tangibile, investiti in ei si vorba se va duce. In primul rand veti avea cronici pozitive in randul companiilor de evaluare. Si angajatii de calitate vor pretui mult o pozitie de top in companie. Si apoi si furnizorii si investitorii vor dori sa se asocieze cu o companie care are forta de munca de calitate, motivata, entuziasmata, pregatita, de top!

Iata cum reusim sa ajungem la employee service, factorul decisiv care va asigura un loc de frunte in randul celor mai importante companii alaturi de care sa impartiti audientele-tinta aducatoare de profit.

Si nu va lasati amagiti de ideea ca un angajat nu va fi niciodata multumit. Nu exista asa ceva. Angajatii sunt multumiti cand simt ca muncesc pentru conditii care li se cuvin si mai ales atunci cand simt ca nu stau pe loc, progreseaza, merg pe un drum catre succes.

Ei bine, acest drum trebuie sa fie cel pe care sa ii aduceti voi, angajatorii. Si daca simt, la rastimpuri, ca nu sunt unde trebuie sa fie, multi vor cobora la prima statie pentru a face cale intoarsa, fie ca vor prinde un autobuz cu drum direct sau un autostop mai ocolit.


Mult succes si afaceri prospere!


sursa foto: www.sxc.hu


 
Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016