Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Meta introduce actualizari de optimizare a campaniilor pentru imbunatatirea performantei reclamelor
Tags: meta, conversion value rules, analytics, facebook, inteligenta artificiala
Meta a anuntat o serie de actualizari ale sistemului sau de reclame, pentru a imbunatati atribuirea si optimizarea campaniilor publicitare. Aceste schimbari vor permite companiilor sa personalizeze mai mult campaniile, comunicand clar valorile pe care le apreciaza, in timp ce Meta isi optimizeaza sistemul de reclame pentru o livrare mai eficienta.
Meta a anuntat o serie de actualizari ale sistemului sau de reclame, pentru a imbunatati atribuirea si optimizarea campaniilor publicitare. Aceste schimbari vor permite companiilor sa personalizeze mai mult campaniile, comunicand clar valorile pe care le apreciaza, in timp ce Meta isi optimizeaza sistemul de reclame pentru o livrare mai eficienta.
Personalizare avansata pentru optimizarea campaniilor publicitare
Fiecare companie are obiective unice, iar Meta a anuntat ca isi adapteaza solutiile de publicitate ca sa raspunda acestor nevoi. In timp ce unele companii isi doresc sa maximizeze numarul total de conversii, altele se concentreaza pe cresterea valorii fiecarei conversii. Prin intelegerea acestor prioritati, Meta personalizeaza campaniile astfel incat modelele sale de inteligenta artificiala (AI) si solutiile de automatizare sa maximizeze eficienta bugetului investit.
Noutati in optimizarea conversiilor
Meta va extinde, in lunile urmatoare, testarea Conversion Value Rules, o functie noua care va permite companiilor sa prioritizeze anumite segmente de public sau tipuri de conversii. Acest instrument va elimina necesitatea segmentarii audientei in campanii separate, facilitand o automatizare mai eficienta si performanta sporita.
O alta noutate importanta este setarea opt-in pentru optimizarea conversiilor incrementale – acele conversii care nu ar fi avut loc fara afisarea reclamei initiale.
Citeste mai multe informatii despre noutatile pregatite de Meta in articolul complet de pe Fokus Digital Services.
Sursa foto: facebook.com
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.