Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook Timeline pentru branduri: Cum vor arata noile pagini

Tags: branduri, facebook, timeline

Facebook Timeline isi continua expansiunea si dincolo de conturile personale ale utilizatorilor. Varianta pentru branduri urmeaza a fi disponibila in curand si asta cu avantaje mari pentru branduri.
Facebook intentioneaza sa lanseze formatul Timeline pentru branduri in aceasta luna, cel mai probabil pe 29 februarie, la conferinta Facebook de la New York. Daca versiunea dedicata utilizatorilor obisnuiti a starnit numeroase controverse, brandurile ar fi mai degraba in avantaj ruland-o.

Timeline-ul le ofera brandurilor noi posibilitati de exprimare, beneficiind de o mai buna expunere. La fel ca in cazul conturilor obisnuite, profilurile branduite vor avea posibilitatea de a adauga in partea de sus a paginii o fotografie de mari dimensiuni, facandu-le astfel mai usor de recunoscut decat in varianta veche. De asemenea, vor putea profita de pe urma optiunii Gestures, care merge dincolo de clasicul buton „Like”, facand posibile actiuni precum „Watched”, „Listened” si „Read”.

Pentru a avea o idee despre cum vor arata paginile de Facebook ale marilor branduri dupa adoptarea noii versiuni, Mashable.com a tras nitel cu ochiul la acestea.   

McDonald’s


Coca-Cola


Burberry