Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

WoPA comunica senzorial pentru Rio Bucovina

Tags: bucovina, weapons of public attraction

Compania Rio Bucovina a ales agentia WoPA (Weapons of Public Attraction) pentru gestionarea, in anul 2015, a activitatilor de comunicare aferente apei minerale naturale Bucovina Carbo, in contextul accentuarii competitivitatii de pe segmentul producatorilor si distribuitorilor romani de apa minerala.
Conceptul care sta la baza campaniei Bucovina Carbo - Infioara-ti Simturile este inspirat din experienta intensa la nivel senzorial, nemistificata, a consumatorului cu produsul, ceea ce aduce pentru Rio Bucovina deschidere catre publicul tanar si o imagine a marcii complet revigorata.

Comunicarea continua pe platforma consacrata a apei Bucovina-Echilibrul suprem pentru corp si minte. De aceasta data, consumatorul se poate bucura pe deplin constient de senzatiile pe care le traieste cand gusta Bucovina Carbo, pentru ca experienta este una reala, pusa sub lupa in spotul tv si transpusa in materiale de informare la raft.

"Analiza a relevat ca, in incercarea de a se diferentia, majoritatea apelor carbo au ocupat teritorii de comunicare extrem de diverse, departandu-se de simplitatea esentei produsului. Am ales sa pozitionam Bucovina Carbo intr-o zona de comunicare"in your face", cea a simturilor, deschizand astfel dialogul dintre brand si consumator", a spus Ionut Datcu, managing partner WoPA.

"Cum ar fi daca v-as spune ca ideea a izvorat din lipsa de imaginatie? Ar fi tabu sa spun asta, nu se cade. Dar, de data asta, am preferat sa ne rezumam la feeling, si nu la imaginatie. Vorba aia, se luasera deja Cosanzenele, unicornii si muntele forever green cu nelipsitul izvor sclipitor. Sigur stiti despre ce vorbesc, peisajul ala mai fresh decat rufele din reclamele pentru detergent. Plus ca in ultima vreme se creeaza un basm intreg si se pierde din vedere fix produsul, care e personajul principal. Prea multe lucruri sunt despre Cum ar fi daca si prea putine despre Chiar asa e. In cazul Bucovina Carbo, firul povestii a venit la fel de natural ca senzatiile pe care le ai atunci cand o bei",  a precizat Luca Bulacu, creative partner WoPA.

"Si daca tot am vorbit de efectele apei Bucovina Carbo si de senzatii reale, executiile au fost asigurate de Toni Fiory si de echipa Saga Film, asa ca efectele au iesit de senzatie. Totul a fost la inaltime. Cam la inaltimea celui mai inalt munte din care izvorasc… ati prins ideea :)",  a adaugat Luca Bulacu.

Spotul a fost filmat cu o camera high-speed de ultima generatie, parte dintre cadre fiind trase cu 1.600 de fotograme pe secunda. Spotul Bucovina Carbo - Infioara-ti Simturile functioneaza ca un deja-vu pentru publicul consumator, care vede, in cel mai mic detaliu, cum reactioneaza organismul la un stimul ca efervescenta apei minerale carbo de calitate.

Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilor racoritoare. Compania Rio Bucovina se afla in top 3 al producatorilor si distribuitorilor romani de apa minerala naturala.

Echipa de strategie si creatie WoPA
Ionut Datcu – managing partner, strategy
Luca Bulacu – creative partner
Tania Oprea – copywriter
Mihai Gheorghiu – senior art director
Lucian Patareniuc – graphic designer
Raluca Berescu – account director
Magda Schnell – account director
Bogdan Luca – av producer

Echipa Rio Bucovina
Corina Ganceanu – marketing manager
Maria Nica – project manager
Carmen Radu – brand manager

Echipa de productie
Productie spot tv
Toni Fiory – regizor
Max Lemnij – DOP
Saga Film – casa de productie
Marius Bucur – producator

Productie vizualuri
NewFolder – studio foto
Dan Vezentan  – fotograf

Despre Weapons of Public Attraction
Weapons of Public Attraction (WoPA) este o agentie de comunicare axata pe dezvoltarea de strategii de comunicare integrate si creatie. Agentia mediaza dialogul deschis intre branduri si consumatori printr-o echipa diversa si versatila, in care senioritatea publicitarilor se imbina cu abordarea multidisciplinara si perspectiva de client. WoPA face parte dintr-un grup de comunicare integrata format din agentii independente, alãturi de The Public Advisors si Advanced Ideas.

WoPA are expertiza in industrii si domenii variate, printre clientii sai numarandu-se  Agricola, Barrier, Bayer Romania, Eco-Rom Ambalaje, Ionescu si Sava – Societate Civila de Avocati, MedMen Experts, Michelin Romania, Paravion, Rio Bucovina.

Autor: Marketing Portal


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016