Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Greseli de evitat in email marketing

Tags: email marketing, campanie marketing, promovarea afacerii, email

Marketingul prin email este din ce mai utilizat de catre companii pentru a-si promova afacerea si pentru a creste numarul de clienti. Totusi, exista anumite greseli ce ar trebui evitate cu orice pret, pentru a-ti pastra credibilitatea.
Iata ce elemente nu ar trebui sa contina o campanie de marketing prin email:
 
1. Email-urile de marketing nu ar trebui sa fie trimise fara sa existe un link de "dezabonare" in josul paginii. Acest lucru va oferi mai multa credibilitate campaniei iar destinatarii email-ului vor avea mai multa incredere in dvs.
 
2. Nu trimiteti email-uri care nu contin link-uri catre politica de confidentialitate a companiei. Acest lucru inseamna ca persoanele care primesc email-urile pot avea incredere deplina in dvs. si sa va incredinteze datele personale. In politica de confidentialitate ar trebui sa mentionati ce fel de informatii veti pastra in baza de date (cum ar fi numele, adresa, sau numarul de telefon al destinatarului), precum si detalii privind informatiile pe care le puteti distribui despre acestia.
 
3. Atunci cand incredintati campania de marketing unei companii specializate, aveti grija ca aceasta sa fie una de incredere, cu recomandari de la fosti clienti. Nu alegeti prima companie pe care o intalniti sau pe cea mai ieftina, deoarece puteti avea surpriza ca email-urile dvs. sa ajunga in folderul Spam al destinatarilor.
 
4. Asigurati-va intotdeauna ca numele companiei apare in campul "From" si nu trimiteti niciodata email-uri fara a adauga o adresa email de contact valida.
 
5. Nu trimiteti email-uri plictisitoare clientilor potentiali. Email-urile ar trebui sa fie creative si sa atraga imediat atentia oamenilor. Puteti alege sa adaugati imagini, clipuri video sau link-uri, pentru a infrumuseta email-urile.
 
6. Urmariti intotdeauna evolutia campaniei. Dupa terminarea unei campanii de marketing, nu uitati sa le cereti clientilor feedback prin email sau chiar prin telefon.
 
7. Pastrati email-urile scurte, simple si la obiect, evitati sa le complicati inutil. Astfel, destinatarii vor fi mult mai dispusi sa le citeasca.
 
8. Nu uitati sa va adresati unei audiente tinta, in loc sa trimiteti email-uri tuturor adreselor din lista de contacte. Email-urile targetate au o sansa mai mare sa fie citite si au o rata de raspuns mult mai mare.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0