Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Newslettere de succes: sfaturi utile

Tags: newsletter, email marketing, sfaturi newsletter, promovare servicii

Vrei sa iti promovezi serviciile sau produsele prin intermediul newsletterelor trimise prin email? Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa realizezi o newslettere de succes, care sa aiba un impact asupra cititorilor.
1. Hotaraste care este scopul newsletterelor. Doresti sa atragi mai mult trafic pe site-ul tau, sa fidelizezi clientii, sau sa generezi vanzari substantiale? Ia in calcul acest scop atunci cand iti concepi newsletterele.
 
2. Hotaraste care va fi frecventa acestor newslettere si nu te abate de la aceasta. Newsletterele trimise lunar functioneaza cel mai bine, insa si cele saptamanale sau zilnice pot avea succes atunci cand contin informatii valoroase.
 
3. Titlul este foarte important. Acesta ar trebui sa ii provoace pe destinatari sa deschida  newsletterul. Adresarea unei intrebari poate fi o metoda buna de creare a intrigii.
 
4. Email-urile in format HTML au mai mult succes decat cele in format text simplu. Studiile au demonstrat faptul ca oamenii pun mai multa valoare pe designul email-ului decat pe designul unui website. Puteti chiar sa va intrebati destinatarii ce format prefera atunci cand se aboneaza la newsletter.
 
5. Folositi prenumele destinatarilor in email, daca este posibil. Studiile au aratat faptul ca 80% dintre abonati au trecut anumite email-uri in folderul de spam pentru simplul motiv ca nu mai recunoasteau numele companiei sau uitasera ca se abonasera la respectivul newsletter. Folosindu-le prenumele la inceputul mail-ului, le veti aminti destinatarilor ca acel email este valid.
 
6. Includeti imagini si adaugati link-uri catre aceste imagini. Oamenilor le place sa dea click pe orice, in special pe imagini.
 
7. Ofertele speciale au mare succes. Insa evitati folosirea cuvantului "pret" in subiect, pentru a nu risca ca email-ul sa fie cenzurat de filtrele de spam.
 
8. Pastrati newsletterele scurte si la obiect. Oamenii se plictisesc foarte repede in mediul online si de aceea este important sa le captati atentia prin fraze scurte, cu impact.
 
9. Interviurile cu clientii se bucura de un real succes, in special cand sunt sub forma de intrebari si raspunsuri.
 
10. Newsletterele pot fi un instrument valoros in cercetarea pietei. Cereti-le abonatilor feedback, sugestii cu privire la produsele sau serviciile oferite, puteti chiar sa realizati chestionare pentru a afla ce isi doresc cu adevarat clientii.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0