Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Strategii de urmat la botezul brandului

Tags: brand, nume brand, seo, strategii seo

Numele bradului face parte din cartea sa de vizita, asa incat alegerea acestuia nu poate fi lasata la voia intamplarii. In plus, intr-o era digitalizata, tot mai activa in spatiul online, orice decizie trebuie sa ia in considerare si implicatiile pe care le poate avea in acesta zona. Iar alegerea numelui brandului nu face exceptie.
Pe internet, un nume bun este acela care se "imprieteneste" intr-o asemenea masura cu Google, Bing sau Yahoo! incat este recunoscut cu usurinta de catre oricare dintre acestia. Dar pentru asta trebuie respectate catevea reguli de SEO.
1. Reduceti competitia optand pentru un nume unic
Din dorinta de a se pozitiona cat mai bine intre rezultatele cautarilor pe motoarele specifice, antreprenorii aleg nume superlative romanesti sau englezesti (de genul „superior”, „best”, „premier”, „advanced”). Partea proasta este insa ca, fiind multi cei care procedeaza astfel, numele lor se vor amesteca intre altele asemanatoare. De aceea, cel mai indicat este sa veniti cu ceva nou, inedit, unic. Iar pentru a verifica unicitatea numelui ales, pur si simplu intrebati-l pe Google. El va va spune daca si cate alte denumiri identice ori asemanatoare mai sunt pe internet.
2.  Verificati disponibilitatea numelui si pe retelele de socializare
Netflix a aflat pe pielea sa ce inseamana sa nu faci acest lucru. Cand a lansat Qwikster pe Twitter, nu a realizat ca exista deja un cont cu acest nume, asa incat timp de cateva zile mii de fani au fost directionati gresit. Inainte de a da nume brandului, verificati daca este disponibil si cat de mult se aseamana cu altele (puteti utiliza namechk.com). Un nume ca nici un altul va va face viata mult mai usoara, iar brandul mai usor de gasit pe Twitter, Facebook sau YouTube.
3. Pastrati cuvintele cheie pentru campurile specifice de etichetare, nu le introduceti in nume
Nu incercati sa introduceti in numele brandului cat mai multe referiri la industria din care face parte. Il vor face sa sune ca toate celelalte si nici nu va beneficia de o buna pozitionare la rezultatele cautarilor. Cuvintele cheie se trec mai degraba in campurile specifice de etichetare de pe site, de pe blog etc.
4. Creati-va propria amprenta digitala
Motoarele de cautare se hranesc practic cu informatii, asa incat aveti grija sa le hraniti regulat. Fiti activi in mediul online utilizand toate instrumentele disponibile: pagina web, blogul, conturi pe retelele de socializare, articole, white papers, clipuri video.
Daca nu aveti resurse pentru a va crea propriul blog, utilizati platforme gratuite precum Wordpress, care va ofera si posibilitatea de SEO. Publicati articole interesante care au legatura cu brandul vostru pe site-uri specifice (articole.org, articole-online.ro etc). Si, foarte important, mizati pe puterea virala a clipurilor video. Foarte putine companii se folosesc de YouTube pentru a avea mai mult trafic si mai multe vizulizari, asta in ciuda faptului ca un clip face cat mii de cuvinte.
5. Conectati-va si ramaneti conectati
Cu cat sunteti mai activ in spatiul online, cu atat brandul va fi mai vizibil pe motoarele de cautare. In acest sens, folositi-va de toate canalele media online si realizati conexiuni intre ele. Spre exemplu, postati pe web site si blog trimiteri catre conturile de pe Twitter sau Facebook si viceversa. Creati si promovati un newsletter, invitandu-va fanii sa se aboneze la acesta.
In fine, faceti in asa fel incat proprii clienti sa va gaseasca pe motoarele de cautare dupa nume mai degraba decat dupa cuvinte cheie.         
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0