Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele cinci reguli de aur in e-mail marketing

Tags: e-mail marketing, design, campanie de vanzare, strategie marketing

Ne referim astazi doar la afacerile mai mici. Inainte de toate insa, trebuie sa ne intrebam daca e-mail marketingul functioneaza pentru acest tip de business si daca merita practicat in astfel de cazuri.

Pana la urma, nenumarate afaceri mici trimit zilnic sute de mii de astfel de e-mailuri. Daca ar fi sa facem o analiza a acestora, ne-am da foarte repede seama ca se impart in doua categorii: cele care ies in evidenta si cele in intregime invizibile (din fericire, odata cu imbunatatirea filtrelor de spam, acestea nu ne mai umplu casutele de mail).

In ciuda a ceea ce se crede, este mult mai greu sa faci o campanie nereusita decat una reusita pentru ca munca de a copia inseamna putina cercetare, adaptarea continutului si imitarea strategiilor, in vreme ce o campanie originala necesita originalitate, un brainstorming, creativitate si eforturi reale.

Asa ca iata cateva reguli de care ar fi bine sa tinem cont atunci cand pregatim o campanie de vanzare prin e-mail:

1. A fi perfect poate sa se transforme intr-un defect

O campanie facuta "ca la carte" poate sa se indrepte cu usurinta catre o campanie lipsita de sare si piper. Lipsa de originalitate si formatul standard se pot dovedi astfel inamici temeinici ai propriilor obiective prestabilite. Cand nu ne propunem sa fim originali si nu incercam sa depasim limitele, devenim inofensivi. Iar lipsa de atitudine duce in mod implicit si la lipsa de rezultate.

2. Picura un strop de umanitate

Strategia pe care o aplici nu tine numai de e-mail. Nu inseamna doar comenzi, ci si inscrieri noi si fidelizare. Fii original si personalizeaza mesajele de inscriere la newsletter. De asemenea, personalizeaza taloanele de comanda si incearca sa te apropii astfel de client. Aminteste-ti ca atunci cand le scrii prietenilor un e-mail esti jovial si le transmiti un anumit sentiment, chiar daca faci asta  in mod automat. Lasa-ti amprenta ca sa obtii rezultate pe masura.

3. Accesorizeaza

Tocmai ai realizat un e-mail cat se poate de frumos. Este insa cumva prea simplu. Te gandesti ca ii lipseste ceva, insa nu poti spune cu exactitate ce anume. Ei bine, nu i-ar strica un accesoriu. Tot asa cum pe unii oameni o palarie sau o esarfa ii fac sa para mai interesanti sau mai atragatori. Un e-mail poate fi astfel "accesorizat" cu o gluma, un pont, o marturie, un raport special gratuit, cu orice care i-ar putea surprinde pe abonati intr-un mod placut.

4. Designul de calitate face toti banii


Avem cumva, nu se stie de ce, mai putin sanatosul obicei de a lasa designul pe ultimul loc. Ni se pare adesea ca este suficient continutul de calitate si ca acesta o sa fie un element suficient pentru a atrage atentia. Designul de calitate este insa un aspect deloc de neglijat. Este uneori chiar mai important decat continutul, prin aceasta intelegand ca un design bun poate salva un articol exceptional atragand atentia celui care tocmai a deschis e-mailul sau pagina respectiva.

5. A trimite sau a nu trimite... aceasta este intrebarea

A trimite, dar nu doar de dragul de a apasa tasta "Send". A trimite un mesaj relevant, un continut de calitate, pe scurt, a trimite valoare in plic. Daca ai o oferta importanta de care vrei sa profiti, reambaleaz-o, gandeste un alt concept pentru ea si trimite-o din nou cateva zile mai tarziu. Nu iti agresa abonatii, oricat de exceptionala ar fi oferta respectiva.

Cand ai o afacere mica, este important sa te apropii de clientul tau si sa il privesti ca pe un prieten. Reactia de raspuns va fi astfel similara, iar increderea in compania ta si in produsele tale va creste considerabil. Si un e-mail de la un prieten nu ajunge niciodata in spam, nu-i asa?



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0