Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Patrunde in Lumea Marketingului si Invata sa Vinzi Intr-un Mod smart!

Tags: marketing, strategii de marketing

Marketingul reprezinta activitatea prin care se creeaza, se comunica, se livreaza si se schimba oferte care au rolul de a aduce valoare pentru potentialii clienti, parteneri, consumatori. Marketingul inseamna atragerea celor mai buni clienti, dar si gestionarea relatiei cu acestia in cel mai profitabil mod, astfel incat sa asiguri statornicie colaborarii dintre parti.

Asadar, marketingul inseamna vanzare facuta la cel mai inalt nivel de profesionalism, o impletire echilibrata intre notiunile de psihologie si cunoasterea pietei in care activezi.

Invata cum sa ajuti un produs sa se vanda singur

Marketingul detine tainele care te vor ajuta sa intelegi nevoile clientului tau, astfel incat produsul oferit de tine sa aiba capacitatea de a se vinde singur. Pentru a ajunge la acest stadiu de profesionalism si pentru a-ti asigura calea spre succes in vanzari, va trebui sa tii cont de cateva aspecte.

Trebuie sa localizezi foarte bine potentialii clienti si sa descoperi care sunt nevoile lor si lucrurile de care le pasa. Cu cat vei detine mai multe informatii despre client, cu atat vei creiona mai usor specificul nevoilor lui, putand astfel sa vii in intampinarea acestora. Te vei incadra in market research, o etapa absolut esentiala atunci cand vizezi succesul si cand vrei sa vinzi.

Vei patrunde intr-o zona foarte ampla care te va ajuta sa colectezi datele de care ai nevoie. Chestionare online, studierea anumitor grupuri de oameni cu interese comune, interviurile, date demografice, tendinte  in materie de cumparaturi, venituri, ocupatii, hobby-uri, toate pot reprezenta pentru tine o baza impresionanta care va furniza date esentiale in vederea descoperirii mediului in care produsul sau serviciul oferite de tine vor avea impact si vor trezi interes.

Mixul de marketing

Cei patru P reprezinta un concept denumit mixul de marketing, care cuprinde produsul, pretul, plasarea si promovarea. Cei patru P inseamna angrenarea tuturor resurseor de marketing in varii modalitati si combinatii, astfel incat sa obtii cele mai bune rezultate pe piata vizata ca fiind tinta.

In acest mod, cunoscandu-ti foarte bine produsul si avand incredere in el, stabilind un pret concret, modul in care il vei livra catre client si metodele prin care il vei promova, vei stabili baza planului tau de marketing.

Tipuri de marketing

Odata cu evolutia tehnologica, dar si cu dezvoltarea pietei de desfacere si cu sporirea interesului catre domenii din ce in ce mai variate si complexe, s-au dezvoltat o multitudine de tipuri de marketing. 

Cele doua tipologii care se creioneaza pregnant in materie de marketing sunt marketingul traditional si cel digital. Marketingul traditional (offline) inca prezinta mult interes in ceea ce priveste activitatile de business. aceasta tipologie reprezinta abordarea traditionala , in care sunt incluse materiale tiparite, vanzarea door-to-door, promovarea la TV si la radio, participarea la targuri, expozitii si evenimente de profil. Este tipologia de marketing care inca da roade, desi prezinta si dezavantaje ce constau intr-o lipsa de flexibilitate, in costuri mari si intr-un consum masiv de energie si timp. 

Marketingul digital (online) a aparut ca urmare fireasca a dezvoltarii tehnologiei si a aparitiei internetului. acest palier cuprinde o serie de tipuri de marketing, dintre care pot fi amintite social media marketing, specifica aplicatiilor de tip retele sociale, content marketing, respectiv publicarea de continut in mediul online, SEO, o optimizare a continutului prin diferite proceduri, e-mail marketing, respectiv comunicarea prin e-mail, marketingul afiliat, adica comercializarea unui produs prin intermediul unei alte companii si SEM search engine marketing, o detectare rapida de catre motoarele de cautare sau influencer marketing - folosirea unei imagini publice in promovarea unui produs sau serviciu.

Cel mai mare avantaj pe care il detine marketingul digital este reprezentat de colectarea si utilizarea unui volum foarte mare de date de utilizator, o piata extrem de ampla, pregatita sa ofere informatii concrete despre profilul clientilor.

Cum sa patrunzi tainele marketingului

Accesand https://www.books-express.ro/carti/business-vanzari-si-marketing/kjs ai posibilitatea de a te familiariza cu cele mai bune tehnici prin care poti descoperi caile de comunicare dintre oferta ta si cererea pietei.

Carti precum Permission Marketing sau the Psychology Influence of Persuasion, te vor ajuta sa descifrezi mecanismele psihologice care stau la baza preferintelor clientilor pentru anumite tipuri de produse, date care te vor ajuta sa vii cu usurinta in intampinarea nevoilor acestora.

The 22 Immutable Laws of Marketing este cartea care nu ar trebui sa lipseasca din lectura ta, atunci cand vrei sa patrunzi toate tainele marketingului si cand tintesti succesul vanzarilor tale.

Good Strategy, Bad Strategy te va ajuta sa poti dezvolta strategii elaborate si echilibrate prin care poti stabili puntea dintre tine si client.

Vanzare sau marketing

Desi transmit acelasi mesaj, vanzarea si marketingul sunt doua notiuni diferite. Vanzarea presupune doar procesul prin care se vinde un produs clientului. Marketingul, in schimb, presupune crearea notorietatii unui produs, stabilirea pretului corect, crearea audientei si strangerea permanenta de date. astfel, marketingul reprezinta o adevarata strategie, prin care se asigura vanzarea unui produs.

Autor: Redactia Marketingportal


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.67 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 2 comentarii

Elizabethb 13-Iun-2022 08:00:04
Casa mea a fost plină de nesfârșite probleme și mizerie care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR DAWN după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Sunt bucuros să vă spun tuturor că am obținut rezultatul dorit după 2 zile și dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR DAWN pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. . Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Acest comentariu de apreciere vine de la Julia Lorenzo.
Loanaa 29-Mar-2022 19:36:00
M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0