Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 metode pentru continut original si de calitate

Tags: continut, marketing, idei, metode, viral, marketing

Continutul continua sa ramana esential in online. Avem nevoie de continut pentru a ne face remarcati, iar acest continut trebuie sa fie original, sa atraga atentia si, daca avem noroc sau suntem suficient de buni in domeniu, sa fie viral.

Chiar si cu toate cheltuielile care se fac adeseori pentru a crea continut viral, cei mai multi oameni cu experienta in domeniu o sa-ti spuna ca adeseori un copil care adoarme cu capul in farfurie o sa invinga campania ta de cateva zeci de mii de euro.

Nu ne putem insa ruga sa se alinieze planetele si pentru lucruri mult mai... pamantesti, care tin totusi de felul in care alegem sa ne planificam continutul si de ceea ce alegem sa oferim utilizatorilor.

Dar fiindca vorbim de creativitate, poate aceasta sa fie tot timpul ademenita sau functioneaza planul in care trecem pe hartie modurile in care urmeaza sa fim creativi? Scrieti-ne daca gasiti idei pentru ademenirea creativitatii.

Pana atunci insa, iata cateva metode prin care putem forta creativitatea sa dea cele mai bune rezultate:

1. Reciclarea.

Iata o idee care ne ajuta sa refolosim continutul deja publicat, infograficele si analizele deja create. Vorbim astfel de metode noi de a folosi continut mai vechi, fie ca vorbim de comparatii (articole noi versus articole vechi), sinteze, analize, retrospective etc. Pana la urma, aproape orice subiect poate fi rediscutat printr-o abordare noua sau prin prisma contextului actual.


2. Tendintele.

Poate ca nu suntem in pas cu moda, dar e important sa urmarim tendintele din online. Sa stim ce e "la moda" pe Google si in social media. Dintre toate aceste subiecte, s-ar putea sa gasim ceva care sa ne intereseze si pe noi si, implicit, pe cei carora ne adresam prin continutul pe care il cream.


3. Industria.

Ca sa limitam aceste cautari referitoare la tendinte, ne putem indrepta atentia numai catre domeniul in care activam si putem gasi aici subiecte destul de interesante. De la evenimente pana la modificari importante in domeniu, cu siguranta vom da peste o arie destul de bogata de subiecte.

4. Brainstorming.

Metoda veche de cand lumea (chiar daca sefii de trib nu o denumeau astfel cand se adunau) functioneaza si in ziua de azi, chiar daca acum discutam despre nenumarate tipuri de brainstorming. Poate ca avem nevoie de inca unul ca sa cadem de acord. Dar uneori mai multe capete pot gandi mai bine decat unul singur si o discutie cu argumente, contra-argumente, idei bune, idei mai putin bune, poate duce la o concluzie de-a dreptul fantastica (la care un singur cap nu s-ar fi gandit niciodata).

5. Expertul.

Apeleaza la un expert pentru a crea continut de calitate sau pentru a diversifica tipul de continut pe care il oferi deja. Poti lucra astfel cu mai multi colaboratori care activeaza in domeniu sau poti lua interviuri specialistilor care se ocupa de ceea ce te intereseaza pe tine. Sunt mai multe cai prin care putem crea astfel continut cu ajutorul unui expert.


6.  Publicul.

Cere opinia audientei tale (fie in social media, fie printr-un chestionar in site sau in newsletter). Afla de la cei care te citesc care sunt subiectele despre care ar dori sa afle mai multe informatii. Genul acesta de feedback e unul care te poate ajuta foarte mult sa oferi ceea ce se cere, fara a te indeparta totodata de subiectele principale in jurul carora trebuie creat continutul.
Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016