Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa devii influent si sa construiesti un brand credibil

Tags: influenta, atingerea publicului tinta, brand credibil, startup, servicii de calitate, vanzare produse, cum sa te faci remarcat

Start-up-urile si companiile noi au de infruntat o mare provocare atunci cand incearca sa comercializeze produse pe care nimeni nu vrea sa le cumpere sau de care nimeni nu a auzit.
Iti prezentam in continuare cateva idei care sa te ajute sa captezi atentia publicului tinta si a potentialilor clienti.
 
Patrunde in comunitatile existente
Daca nu poti determina clientii sa vina la tine, mergi tu la ei. Intereseaza-te si gaseste locurile frecventate de clientii potentiali, atat in mediul online, cat si in mediul offline. Iata cateva idei:
 
- cele mai populare bloguri si site-uri de specialitate – este important sa gasesti toate site-urile pe care s-ar putea afla clientii potentiali si alte persoane influente din domeniu. Poti distribui sau crea chiar tu articole interesante, studii de caz, analize pe care sa le postezi pe respectivele bloguri sau site-uri de specialitate.
 
-conferinte – participa la cat mai multe conferinte pentru a avea ocazia sa interactionezi cu cat mai multi oameni influenti din domeniu si a intalni clienti potentiali. Este important sa afli despre aceste conferinte din timp, deoarece trebuie sa iti asiguri un loc. Daca vei reusi sa te faci remarcat si vei interactiona cu oamenii potriviti, iti vei spori sansele de a fi contactat in viitor pentru posibile colaborari.
 
- grupuri – alatura-te cator mai multe grupuri din mediul online. Forumuri, grupuri pe LinkedIn, Pinterest, Facebook, Tumblr, Instagram, Twitter, etc. Oriunde exista conversatii, exista si oportunitati. Fii prezent in cat mai multe locuri, insa nu pentru a-ti promova produsele, ci pentru a interactiona cu posibili clienti si a pune bazele unor relatii de lunga durata cu acestia. Evita promovarea excesiva.
 
Dupa ce ai patruns in mediul online, este timpul sa atingi o audienta si mai mare, prin vanzari directe. Pentru a avea succes, va trebui sa aduci laolalta o echipa de vanzari eficienta, sa creezi strategii eficiente de marketing direct si/sau de marketing afiliat.
 
Daca vrei sa te faci remarcat, va trebui:
- sa oferi servicii de calitate
- sa capeti influenta in domeniul tau de activitate
- sa oferi preturi convenabile, care sa te diferentieze de concurenta
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016