Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

SMS Marketing: Cum sa dispuneti de numerele de contact ale clientilor

Tags: sms marketing, marketing prin sms, promovare mesaje text

SMS-ul, ca tehnica de marketing, devine din ce in ce mai atractiv pentru zona de business din motive variate si pertinente. Pe de o parte pentru ca este o metoda "low cost" promovare, apoi pentru ca este foarte directa si personala.
De asemenea, marketingul prin SMS are un impact mai puternic decat cel prin email. Asta si pentru ca probabilitatea ca destinatarul sa citeasca mesajul primit pe telefon este mult mai mare decat de a deschide un email. Daca de exemplu in cadrul unei campanii de marketing se trimit 10.000 de email-uri catre clienti si potentiali clienti, doar cateva sute dintre acestia vor avea suficienta curiozitate pentru a le da atentie. In schimb, daca se trimit 10.000 de SMS –uri, aproape toti il vor citi.
Dar pana la a trimite texte de promovare pe telefoanele clientilor, trebuie inainte de toate sa dispuneti de numerele lor de contact. Cum puteti crea propria baza de date in acest sens? Aflati in cele ce urmeaza.
1. Castigarea increderii
In general, numarul de mobil este considerat mult mai personal decat adresa de email, asa incat majoritatea persoanelor sunt destul de atente cui il fac cunoscut. Acesta este si unul dintre motivele pentru care campaniile de marketing prin SMS nu sunt atat de comune.
Cum puteti intra totusi in posesia numarului de telefon al clientilor? Castigandu-le increderea, iar acest lucru inseamna rabdare si perseverenta.
Apoi, exista doua metode prin care puteti obtine ceea ce va intereseaza: metode indirecte si directe. Prima categorie presupune solicitarea numarului de telefon din motive pur practice: pentru a-i anunta atunci cand comanda lor a ajuns la destinatie, pentru a le reaminti anumite servicii de care sunt interesati, pentru a confirma participarea la evenimente etc. Aceste metode sunt, de regula, foarte eficiente si sunt percepute de public ca utile. Totusi, pentru a utiliza datele de contact in scop de marketing, trebuie sa aveti in prealabil acordul expres al consumatorilor.
Metodele directe au in vedere efectiv solicitarea numarului de telefon pentru a trimite celor interesati ofertele companiei. Desi este o abordare mult mai fatisa, ea va scuteste de problemea obtinerii permisiunii din moment ce clientilor li se comunica de la bun inceput scopul cererii.
2. Pastrarea datelor
Odata ce ati obtinut numerele de telefon, la fel de important este sa le pastrati. Si nu puteti face asta decat daca mentineti satisfactia clientilor in ceea ce priveste produsele si ofertele companiei. Atentie insa sa nu iritati cu prea multe SMS-uri. Ofertele trebuie trimise la intervale de cel putin doua saptamani si trebuie sa fie suficient de atractive pentru a starni interesul. Cu alte cuvinte, o reducere de 5% e buna pentru un afis in magazin, nu insa si pentru un SMS.
Se prea poate ca unii sa solicite in mod expres sa nu mai primeasca mesaje pe telefon. Faceti-le pe plac, e o chestie de bun simt. Oricum nu le vor mai citi.
3. Apelul la tehnologie
O alta modalitate de a obtinele datele clientilor este postarea unui formular pe pagina web a companiei. Este o metoda foarte utila si eficienta pentru ca datele pot fi introduse automat in baza de date, astfel incat sa dispuneti imediat de ele.
Pe de alta parte, apelul la tehnologie inseamna sa utilizati un program specific de trimitere simultana a SMS-urilor catre o masa mare de oameni. Asemenea programe permit transmiterea mesajelor direct de pe computerul personal, dar si gestionarea dupa bunul plac a bazei de date cu date de contact.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0