Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Secretele celor mai bune site-uri: Construieste o pagina web fara greseli

Tags: management si marketing, site, simplicitate, claritate, produsele, functiile site-ului

De multe ori punem pret mai mare pe design si lasam pe plan secund ceea ce tine de tehnic. De asemenea, exista si situatiile in care ne dorim un site foarte complex ca structura si atunci renuntam la unele elemente de design.
Cu toate acestea, sa nu uitam ca in online nu prea mai avem ocazia sa facem o a doua impresie buna asa ca va trebui sa ne prezentam impecabil inca din prima clipa.

Site-ul este cartea noastra de vizita si tocmai de aceea trebuie sa nu aiba greseli si sa transmita mesajul corect despre cine suntem, ce oferim si cum ne propunem sa oferim solutii.

Informatia poate fi prezentata intr-un mod inovator fara sa fim nevoiti sa eliminam din functiile de baza ale site-ului si fara sa il facem greu de navigat sau de folosit.

Produsele trebuie prezentate cat mai clar, iar vizitatorul trebuie sa isi dea seama care sunt produsele sau serviciile pe care le ofera compania.

Un design care sa ne incante privirea si o navigare usoara chiar pot face casa buna. Imagini bine organizate si o structura cu o logica de nota zece ar trebui sa il ajute pe vizitator sa scape de durerile de cap pe care i le dau unele site-uri.

Simplicitatea ar trebui sa stea pe primul loc inaintea site-urilor mult prea incarcate. Asta nu inseamna ca un site cu un design simplu va fi obligatoriu plictisitor.

Coloanele sunt o metoda eficienta de organizare a informatiei pe pagina, iar ochiul vizitatorului e obisnuit sa navigheze mult mai usor atunci cand da peste un astfel de site.

Nu este recomandabil sa prezentam toate produsele deodata sau fara o organizare care sa tina cont, de exemplu, de popularitate sau de pret.

Ceea ce transmitem trebuie prezentat printr-un limbaj cat mai simplu, adaptat mediului online. Claritatea e cea care, in online, convinge mult mai mult decat zece pagini prin care incercam sa-l convingem pe client ca produsul nostru e cel mai bun.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016