Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Semnificatia celor mai utilizate acronime din marketingul online

Tags: marketing online, acronime, semnificatie acronime marketing, ppc, ctr, sem, cro, serp, termeni marketing

Asemenea oricarei alte industrii, marketingul online abunda in acronime si elemente de jargon. Spre exemplu, daca iti doresti sa cresti vizibilitatea site-ului, trebuie sa fii familiarizat cu un termen extrem de important: SEO (Search Engine Optimization), care se refera la activitatile de imbunatatire a performantei unui site.
Iti prezentam in continuare si alte concepte de marketing utilizate frecvent.
 
1. PPC (Pay per click)
Este o metoda de promovare prin care advertiserii platesc o anumita suma atunci cand un vizitator da click pe o reclama de-a lor. Cea mai populara platforma care integreaza sistemul PPC este Google AdWords, care afiseaza diverse bannere sau link-uri printre rezultatele cautarilor Google.
 
2. SEM (Search Engine Marketing)
Acest termen cuprinde toate tehnicile de internet marketing care ajuta la imbunatatirea vizibilitatii unui site, inclusiv SEO si PPC. Companiile folosesc in general acest termen cand se refera la modul in care activitatile de marketing online au influentat veniturile.
 
3. SERP (Search Engine Results Pages)
Acest termen se refera la pagina pe care sunt afisate rezultatele motorului de cautare. Spre exemplu, un consultant SEO ii poate spune unui client ca i-a adus site-ul pe prima pagina SERP pentru cinci cuvinte cheie, ceea ce inseamna ca site-ul sau va aparea pe prima pagina a rezulatelor Google cand sunt cautate acele cuvinte cheie.
 
4. CRO (Conversion Rate Optimization)
Optimizarea ratei de conversie este o activitate importanta pentru marketerii online care doresc sa determine eficienta unui call-to-action. Daca site-ul comercializeaza un anumit produs sau serviciu iar vizitatorii sunt incurajati sa se aboneze la newsletter, sa comande un produs sau sa acceseze profilurile companiei de pe retelele de socializare, planul CRO te ajuta sa cresti numarul de vizitatori care raspund la acest call to action.
 
5. CTR (Click-through rate)
Rata de clic este un raport care arata frecventa cu care vizitatorii care vad reclama dau click pe aceasta. Rata de clic poate fi folosita de asemenea pentru masurarea eficientei elementelor de marketing ce apar pe site. Marketerii pot determina astfel daca o anumita reclama este mai eficienta cand este plasata intr-o anumita pozitie, de exemplu.
 
6. PR (Page Rank)
PageRank-ul este o metoda patentata Google prin care se masoara importanta unei pagini web, de la 1 la 10.
 
7. CPM
Acest termen se refera la costurile suportate pentru 1.000 de vizualizari, sau cost pe mia de impresii. Spre deosebire de reclamele PPC, reclamele CPM sunt platite indiferent daca exista sau nu click-uri.
 
8. CPC (Cost per Click)
Este o metoda de masurare a costurilor unei campanii de publicitate online.
 
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016