Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sfaturi pentru crearea unui site specializat

Tags: google adwords, google ranking, motoare de cautare, google insights

Atunci cand vrei sa pui bazele unui site pentru afacerea ta, trebuie sa tii cont de mai multe reguli. Pentru a fi cat mai vizibil pe motoarele de cautare, exista cateva sfaturi simple ce trebuie aplicate. Astfel, vei putea nu doar sa ai un ranking mai bun, ci si sa atragi o audienta tinta.
Google prefera site-urile cu continut de calitate si la subiect, deoarece scopul unui motor de cautare este sa le ofere utilizatorilor o experienta pozitiva si agreabila. Oamenii trebuie sa gaseasca cu usurinta ceea ce cauta.
 
Iata cateva reguli simple de luat in calcul inainte de a-ti creea propriul site:
 
1. Vor fi oamenii interesati de ceea ce le oferi? Exista numeroase programe care te ajuta sa stabilesti daca exista destui oameni interesati de produsul sau serviciul pe care doriti sa il vinzi. Poti incepe cu Google Keyword Tool.
 
2. Google Insights este util atunci cand doresti sa estimezi popularitatea de care se va bucura keyword-ul folosit. Prin intermediul acestui instrument poti de asemenea sa verifici in ce tari sunt cautate cuvintele tale cheie. Adauga mai multe keyword-uri posibile pentru a face o comparatie si a vedea care dintre acestea va atrage mai multi vizitatori.
 
3. Stabileste ce concurenta au frazele tale cheie in nisa pe care o urmaresti – exista multe reclame AdWords pe pagina cu rezultatele cautarii? Atunci inseamna ca este foarte probabil ca aceasta nisa sa fie una profitabila. Nu trebuie sa eviti concurenta, ci sa o iei ca pe o provocare!
 
4. Alegerea numelui domeniului web este de asemenea foarte importanta atunci cand construiesti un site specializat – pe langa faptul ca trebuie sa fie un nume usor de memorat, trebuie sa gasesti un nume de domeniu care sa contina keyword-ul dorit. Acest lucru va va aduce un ranking mult mai bun.
 
5. Google si celelalte motoare de cautare prefera extensia .com, apoi .org si .net. Acestea va vor aduce intotdeauna un ranking mai bun.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0