Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Unicitatea SEM, a marketing-ului de site

Tags: sem, trafic, b2b, marketing, publicitate

Traficul prin motoarele de cautare este targetat. Si asta pentru ca potentialii cumparatori care dau peste oferta dumneavoastra de B2B, prin intermediul motoarelor de cautare, cauta independent serviciile si produsele respective, fiind, asadar, predispusi sa va asculte mesajul de marketing. Nici ca va puteati dori un client mai bun!
Exista cateva caracteristici care diferentiaza marketing-ul de site de alte tipuri de publicitate:
 
1. SEM nu este un instrument intrusiv de marketing. Publicitatea, in principiu, atat cea online, cat si cea offline, tulbura comportamentul consumatorului. Daca un consumator se duce la un site pentru a cauta informatii, apare insinuanta reclama. Chiar daca citim un simplu ziar, reclamele sunt cele care domina si forteaza articolul sa se continue pe pagina urmatoare. In cazul SEM-ului insa, utilizatorului cauta in mod activ produse, servicii si informatii. Acestia vor fi, cel mai probabil, incantati, sa fie directionati spre site-ul dumneavoastra.
 
2. Caracter voluntar: marketingul de site este rezultatul comportamentului natural al vizitatorului. Ceea ce inseamna ca acesta da voluntar clic pe produsele dumneavoastra in defavoarea celor ale competitorilor, fiind astfel motivati sa exploreze ce aveti de oferit.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0