Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitarii romani se pregatesc de gala

Tags: publicitate romaneasca, 10 ani, eveniment, premiere publicitate romaneasca

Dati timpul inapoi cu 10 ani. Cum era publicitatea romaneasca? Tocmai trecuse de gradinita si intrase la scoala. Insa timpul a trecut, ea a evoluat, iar dupa un deceniu iata ca isi numara si premiantii.
Pe 18 octombrie, Opera Nationala Bucuresti va gazdui  Festivitatea de premiere a celor mai bune lucrari ale publicitatii romanesti din ultimii 10 ani.
Intitulat "10 ani de creativitate romaneasca", evenimentul este  organizat de The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), in colaborare cu Art Directors Club Romania (ADC*RO).
Organizatorii si-au propus ca prin sarbatorirea a zece ani de creativitate romaneasca sa promoveze si sa inspire intreaga industrie de comunicare din Romania.
"Existenta unui festival de creatie in Romania este o necesitate. Avand in vedere reusitele agentiilor romanesti obtinute de-a lungul anilor in diferite competitii internationale, precum si cel mai recent succes de la Cannes, este firesc sa sarbatorim lucrarile de cea mai buna calitate din aceasta tara. UAPR este implicata in promovarea a ceea ce Industria de Publicitate face cel mai bine si cu siguranta Romania face fata la orice nivel", declara Radu Florescu, Presedinte UAPR.
Editia aniversara va marca cele mai importante momente din ultimii zece ani prin premierea celor mai bune lucrari create din 2002 pana astazi. Acestea vor fi organizate intr-o prima arhiva a publicitatii romanesti.
In cadrul galei de pe 18 septembrie vor fi anuntati castigatorii fiecarei sectiuni si categorii de concurs, dar si premiile pentru cele mai bune lucrari din 2011. De asemenea, vor fi oferite distinctii speciale advertiserilor ce s-au remarcat in ultimii zece ani prin sustinerea creativitatii din publicitatea romaneasca.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0