Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

10 ani de creativitate romaneasca: Cine sunt marii castigatori

Tags: reclame, premii, publicitate romaneasca, spoturi romanesti 10 ani de creativitate romaneasca

Lumea publicitara romaneasca si-a ales si premiat la scena deschisa cele mai bune reclame din ultimul deceniu in cadrul Galei "10 ani de creativitate romaneasca", un eveniment desfasurat ieri la Opera Nationala Bucuresti.
Pe scena au urcat agentiile: Gavrila&Asociatii, GMP Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, Grey-G2 Romania, Leo Burnett Group, Lowe&Partners, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy Group Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Right Media, Saatchi & Saatchi Romania si Webstyler.

Cei mai multi premianti au fost pe sectiunile de produse si servicii, respectiv Fast Moving Consumer Goods – Food & Drinks, cu 21 de premii, Art, Culture, Media & Entertainment, in care au fost premiate 17 lucrari si Fast Moving Consumer Goods – Cosmetics, Toiletries, Pharmacy & Householdand pet care products cu 7 premii.

Cele mai importante premii ale serii au fost Best of Category – acordate pentru cele 6 categorii de concurs:
1. Integrated Campaigns:  Agentia Leo Burnett Group –„Ziua Barbatului 2007-2011” pentru brandul Bergenbier.
 2. Online: Agentia Propaganda cu „Prima piesa de teatru pe Facebook” pentru Undercloud.
3. Best TV: Agentia Leo Burnett Group pentru Altex, cu spoturile „Batman” si „Starwars”.
 4. Best Radio: Agentia Publicis pentru campania realizata pentru Politia Capitalei – „Text Kills”.
5. Best OOH: Agentia Leo Burnett Group pentru „Dinozaurii” – realizat pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa.
6. Best Print nu a fost acordat.

De asemenea, in cadrul evenimentului au fost premiate cele mai bune lucrari din 2011. Iata-le:

1. TV: Next Advertising pentru spoturile „Vitali” pentru Oskar, „Gelozia” si „Refuz” pentru IQads.
Tot pentru TV a castigat si Propaganda cu spoturile „Petrecerea” si „Pisica” pentru Rienergy si cu spoturile„Genul care ia de curiozitate 'ca n-a mai mancat fix din aia" , „Genul caruia ii pasa daca mai ai, da' de fapt nu-i pasa” si „Genul care se da ocupat ca sa ia fara să ii poti zice nimic” pentru Covrigi de Buzau de la Boromir;

2. Radio:  Agentia Publicis cu spotul „Text Kills” pentru Politia Capitalei.

3. Print: AgentiaPropaganda cu printul „Femeia de serviciu” realizat pentru Rienergy;

4. OOH: Agentia Propaganda a primit doua premii pentru „Femeia de serviciu”- Rienergy si „In deriva – Diana” pentru serialul In Deriva;

5. Online – Agentia Odyssey Communication pentru campania„Concert la injectoare” pentru Rompetrol;
Agentia Leo Burnett Group – „Redescopera Romania 2010” pentru brandul Petrom;
Agentia Propaganda cu „Prima piesa de teatru pe Facebook” pentru Undercloud;

6. Integrated Campaigns: Agentia Graffiti BBDO Bucharest pentru campania„Pepsi Cola. Si ieri si azi.”
Agentia Propaganda pentru campania „Continua sa continui” pentru Rienergy.

Cele mai premiate branduri ale serii au fost: Altex, Antipa, Bergenbier, Bucegi, Furazolidon, Prigat, Rienergy si Timisoreana, Western Union.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016