Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romanii apreciaza retelele de socializare si brandurile de acolo

Tags: studiu, romani, retele de socializare, facebook, social media, branduri

Se pare ca internautii romani au prins gustul retelelor de socializare. Si mai mult decat atat, au facut un obicei din a se "imprieteni" cu brandurile din zona online. Iar asta nu poate fi decat o veste buna pentru companii si publicitari.
Potrivit unui studiu al GfK Romania,aproape doua treimi dintre utilizatorii de internet care au cont pe Facebook au devenit fani sau au dat like cel putin unei marci din reteaua sociala (63%). Iar cei mai mari admiratori ai brandurilor se dovedesc a fi femeile si elevii sau studentii.
De altfel, 40% dintre utilizatorii de Facebook se transforma in adevarati promotori ai marcilor prezente in retea. Ei au admis ca li s-a intamplat cel putin o data sa distribuie continutul postat pe paginile brandurilor. Ba mai mult, 30% dintre utilizatori au publicat de buna voie reclame pe profilul lor de Facebook, iar 35% au participat la discutii cu alte persoane din reteaua sociala despre diferite marci. Cei mai activi in acest sens sunt persoanele cu varste cuprinse intre 35-44 de ani.
Nici cand vine vorba despre participarea la diferite evenimente create de catre companii special pentru sfera social media, romanii nu dau dovada de indiferenta. Dimpotriva, un sfert dintre utilizatorii de Facebook au participat deja la astfel de manifestari online. Tendinta de a lua parte la un eveniment sau altul este insa mai pregnanta in cazul tinerilor cu varste cuprinse intre 18-24 ani.
Cercetarea a evidentiat, de asemenea, ca s-au conturat anumite preferinte in ceea ce priveste activitatea companiilor in zona online. Astfel,  61% dintre respondenti prefera site-urile dedicate marcilor, in timp ce 41% prefera site-urile de companie.
Apoi, 41% dintre utilizatorii romani de internet considera emailurile directe ca fiind  modalitatea adecvata prin care o marca poate comunica cu consumatorii sai. In schimb, romanii nu agreaza formatele publicitare agasante, precum reclamele de tip pop-up sau reclamele interstitiale(cele care se deschid pe o pagina inaintea continutului solicitat).
Studiul online a fost realizat pe un esantion de 500 de respondenti recrutati din panelul online www.askgfk.ro, reprezentativ pentru populatia cu varste intre 15 si 55 de ani, utilizatori de internet din mediul urban. Marja de eroare este +/- 4%.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0