Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

20 metode de persuasiune dovedite stiintific

Tags: metode de persuasiune, convingere, tehnici de persuasiune, audienta tinta, yes! 50 sctientifically proven ways to be persuasive

In cartea "Yes! 50 Sctientifically Proven Ways to Be Persuasive", autorii, Dr. Robert Cialdini, Noah Goldstein si Steve J. Martin, ofera o serie de sfaturi practice, menite sa ne invete cum sa folosim tehnici dovedite de persuasiune pentru fidelizarea clientilor si atragerea audientei tinta.
Acestia sunt de parere ca persuasiunea este o stiinta, nu o arta, prin urmare, oricine poate dobandi aptitudinile necesare. Iata cateva dintre sfaturile prezentate in carte:
 
1. Un numar prea mare de optiuni necesita un proces de selectie si da nastere frustrarii, iar creierul decide ca aceasta este o munca inutila.
 
2. Oferirea produsului in mod gratuit il face mai putin dezirabil.
 
3. Un produs mai scump va face ca versiunea veche a produsului sa para mai valoroasa.
 
4.  Daca le oferi un mic cadou, oamenii vor fi dispusi sa iti intoarca favoarea.
 
5. Atunci cand soliciti cuiva favoruri neinsemnate, perceptia i se modifica, lasand loc pentru favoruri mai mari.
 
6. Includerea oamenilor intr-un anumit grup social va creste rata de participare a acestora.
 
7. Modificarea circumstantelor le permite oamenilor sa isi schimbe punctele de vedere fara a se teme ca vor fi perceputi ca fiind inconsecventi.
 
8. Uneori, atunci cand le ceri oamenilor ajutorul, acestia se vor deschide mai usor.
 
9. Exemplele negative sunt memorate mai usor decat cele pozitive.
 
10. Recunoasterea aspectelor negative de la bun inceput conduce la imbunatatirea comunicarii.
 
11. Transformarea aspectelor negative in unele pozitive le permite clientilor sa le aprecieze mai mult pe cele pozitive.
 
12. Daca iti recunosti greselile, increderea oamenilor in tine va creste.
 
13. Verbalizarea ajuta in interactiune. De exemplu, ospatarii care obisnuiesc sa repete comenzile clientilor primesc cu 70% mai mult bacsis decat cei care spun doar “OK” cand primesc comanda. Subconstientul nostru aprecieaza efortul depus.
 
14. Oamenii vor cheltui mai mult pe lucruri care sunt pe cale de disparitie.
 
15. Cand oamenii simt ca un produs va iesi de pe piata, vor ramane cu perceptia ca acel produs este mai bun decat versiunea noua.
 
16. Campaniile publicitare care nu integreaza denumirea brandului sunt uitate cu usurinta.
 
17. Emotiile negative ii conving pe oameni sa cheltuie mai mult pentru un produs.
 
18. Oamenii obositi au tendinta sa fie mai receptivi la argumente.
 
19. Comunicarea fata in fata este intotdeauna mai eficienta decat cea electronica.
 
20. Rima confera mai multa putere de convingere frazelor.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.1 din 5 - 5 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0