Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Logo-uri parodice care ne spun care este adevarata semnificatie a brand-urilor

Tags: logo-uri, brand, viktor hertz, mcdonald's, coca-cola

Logo-urile sunt menite a fi reprezentari vizuale ale brand-ului unei companii si a descrie modul in care compania respective vrea sa fie vazuta de consumatori.
Un designer grafician din Suedia, Viktor Hertz, a evidentiat faptul ca acestea nu se potrivesc si cu perceptia publicului. Asa ca a pus cap la cap un dosar de sigle oneste care exemplifica felul in care unele marci se reflecta in constiinta publica. 

McDonald's

McDonald's

Marlboro

Marlboro

Camel

Camel

Carlsberg

Carlsberg

Coca-Cola

Coca-Cola



Autor: Petru Scraba


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016