Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mesajul simplu folosit de Subway pentru a deveni cel mai mare lant de restaurante din lume

Tags: subway, marketing, fast-food, mancare sanatoasa, burger king

De peste zece ani, Subway foloseste un mesaj prin care promoveaza viata sanatoasa. De fapt, vorbim de 14 ani. Subway continua oarecum pe aceeasi linie, dar nu vrea sa duca lucrurile la extrema. Un purtator de cuvant al companiei, Tony Pace, a declarat, citat de Business Insider, ca mesajul de marketing al companiei incearca sa evite cruciada impotriva caloriilor.
"Ideea ca trebuie sa ne aruncam numai asupra nivelului minim de calorii nu este de ajutor in cazul majoritatii populatiei. Asa ca promovam lucruri ca sandvisul cu curcan care are 9 grame de grasime. Vorbim de aroma, de evadarea din starea de privare, de un mod de a trai mult mai acceptabil. Nu putem sustine excluderea extrema a tuturor felurilor de mancare ce ne plac", spune Tony Pace.

Cu alte cuvinte, incearca sa fii sanatos, dar nu te stradui prea tare, pentru ca nu vei pugtea tine pasul.

Subway se gaseste astfel intr-un spatiu propriu, la granita intre doua mari industrii: hrana sanatoasa si fast food. Brand-ul a mers in urma valului de viata sanatoasa, fara a renunta insa la ideea de 'gourmet'.

Fast food-ul se identifica cu idulgenta si mancarea nesanatoasa, asa ca mesajul Subway le poate crea consumatorilor o disonanta cognitiva, un disconfort creat de situatia in are sunt nevoiti sa tina in mana doua notiuni aflate in conflict.

Subway a ales sa jongleze cu cele doua notiuni si sa-si pastreze credibilitatea: nu, nu este un restaurant cu salate proaspete, dar nici unul care vinde burgeri de 966 de calorii (ca rivalul Burger King).

In acelasi timp, Subway a gasit o nisa, a atacat-o viguros si acum o domina. De aceea are mai multe restaurante deschise decat oricine altcineva: peste 36.000, in lumea larga. Mai mult decat McDonald's, cu 33.000, decat KFC, Pizza Hut si Taco Bell.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0