Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce NU pot face paginile de brand pe Facebook

Tags: promotii facebook, pagini de brand, disclaimer, like, concursuri

Daca aveti o pagina de brand si ati acumulat deja cateva sute sau mii de fani, ar fi indicat sa luati in considerare urmatoarele reguli, pentru a evita orice neplaceri. Facebook poate inchide paginile de brand in cazul in care acestea nu respecta anumiti termeni.
Iata o lista a celor mai "periculoase" greseli pe care le poate face o pagina de brand pe Facebook, riscand astfel sa fie blocata:
 
1. Incalcarea regulilor privind imaginea de coperta

- nu puteti include detaliile de contact (website, numere de telefon, adrese de email) in imaginea de coperta. In acest scop exista o rubrica speciala in care puteti completa informatiile legate de companie.

- nu puteti include informatii referitoare la preturi sau metode de achizitie – de exemplu, "Reduceri de 50%" sau "Intrati pe website pentru a primi oferta speciala".

- nu puteti folosi imagini si grafice care sa indice spre butonul de Like, Share sau o alta functie. Facebook mentioneaza de asemenea ca nu puteti incuraja fanii sa incarce poza de coperta a brandului pe propriile pagini de profil.

- nu puteti include mesaje "call-to-action" – de exemplu, "Spune-le prietenilor de oferta speciala" sau "Da click pentru a primi oferta speciala".

- nu puteti folosi imagini false, inselatoare, amagitoare.
 
2. Incalcarea regulilor referitoare la promotii

Aceste reguli sunt incalcate in mod frecvent si au fost motivul pentru care multe pagini de brand au fost inchise (de exemplu, pagina Velvet Burger a fost inchisa si a pierdut 9.500 de fani).
 
Iata ce NU aveti voie sa faceti:

-         sa realizati promotii, concursuri, etc. pe pagina de brand utilizand functiile Facebook (Like, Share). Trebuie sa folositi aplicatii sau pagini speciale pentru concursuri, in loc sa sugerati fanilor sa dea "Like" unui status, sa distribuie o fotografie, sa isi incarce o imagine pe pagina, sa adauge un comentariu, si asa mai departe.

-         trebuie sa includeti un diclaimer prin care sa eliberati Facebook de orice responsabilitate. Spre exemplu, trebuie sa mentionati ca "aceasta promotie nu a fost in niciun fel sponsorizata, administrata de sau asociata cu Facebook".

-         nu puteti folosi functiile sau functionalitatea Facebook ca parte a procesului de inregistrare la o promotie. Altfel spus, un utilizator nu poate participa la un concurs sau o promotie printr-un simplu "like" oferit paginii de brand, ci trebuie sa acceseze aplicatia Facebook sau pagina speciala dedicata concursului sau promotiei respective.

-         nu puteti folosi butonul de "Like" ca sistem de votare, nici alte functionalitati Facebook nu pot fi folosite ca instrumente de votare (de exemplu, persoana care invita cei mai multi fani noi, castiga un premiu – nu este permisa aceasta abordare).

-         aceste reguli sunt valabile si atunci cand faceti publicitate (reclame Facebook) sau faceti referire la o promotie (printr-o postare pe perete).
 
Iata cateva exemple de promotii care NU sunt acceptate:
 
Dati share pentru a castiga
Incarcati o imagine / un clip video…
Adaugati un comentariu…
Invitati-va prietenii sa dea Like la pagina noastra...
Raspunde la intrebarea…
Fotografia cu cele mai multe Like-uri este castigatoare…
 
Pentru informatii detaliate si complete, consultati ghidul Facebook.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016