Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce sa faci si ce sa NU faci in cadrul unei retele de socializare

Tags: management si marketing, social media, business, retelele de socializare, afacerea

Intalnim zi de zi sfaturi despre cum ne putem creste numarul de fani in social media, despre cum putem aduce mai mult trafic pe site folosindu-ne de retelele de socializare si despre cum ne putem bucura de o relatie brand-client tot cu ajutorul social media.
Iata insa cateva sfaturi care ne spun ce sa facem si ce sa NU facem atunci cand vine vorba de social media. E o ocazie buna sa verificam daca nu cumva am actionat gresit pana in prezent si in dezavantajul companiei noastre. 
 
Ce sa facem: construieste relatii. Foloseste social media sa contruiesti si sa consolidezi relatii, nu doar pentru a transmite informatii. Vei vedea ca rezultatele vor fi mult mai satisfacatoare de pe urma acestor relatii. Informatiile noastre trebuie sa educe, sa distreze si sa informeze. Iar aceste informatii construiesc relatii de lunga durata. 
 
Ce sa NU facem: nu lasa postarile de pe social media pe pilot automat. Fii implicat si fii activ. Creeaza o strategie de marketing in social media si fii activ in mod periodic. 
 
Ce sa facem: selecteaza retelele care se potrivesc cel mai bine. Nu trebuie sa fii activ in toate retelele de socializare, este dificil si asta inseamna ca nu te vei descurca foarte bine cu toate. Alege reteaua care se potriveste cel mai bine afacerii tale. 
 
Ce sa NU facem: nu amesteca ce tine de viata personala cu afacerile. Atunci cand vorbim de social media, linia dintre personal si profesional e una foarte subtire, asa ca va trebui sa avem grija sa nu o depasim. Mesajele pe care le transmitem cu un ton personal sunt intotdeauna diferite de cele ascunse in spatele vocii de business. Trebuie sa comunicam conform imaginii profesioniste pe care am creat-o. 
 
Ce sa facem: fii intotdeauna conectat la ce e intampla in acest mediu si la ce se vorbeste sau scrie despre afacerea ta. Astfel, vei putea sa raspunzi in timp util, sa oferi solutii acolo unde se cer si sa raspunzi eventualelor critici care ti se aduc. Aceste informatii legate de afacerea ta ar trebui monitorizate mai tot timpul. 
 
Ce sa NU facem: nu ignora plangerile. Acesta continua sa fie, pentru multe afaceri, principalul motiv care le tine departe de social media. "Daca cineva imi critica afacerea?". E mult mai eficient sa infruntam si sa solutionam astfel de cazuri, demonstrand astfel ca ne pasa atat de calitatea serviciilor sau produselor oferite, cat si de clienti!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016