Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce trasaturi ar trebui sa aiba un social media manager

Tags: social media manager, retele de socializare, social media marketing, obiectivele companiei, promovare produse si servicii

Promovarea produselor si a serviciilor pe retelele de socializare presupune un efort sustinut, fiind una din cele mai eficiente metode prin care sa iti faci cunoscut brandul intregii lumi. Nu este indicat sa oferi postul de social media manager unui amator, chiar daca acesta are experienta in comunicarea pe Facebook si Twitter.
Marketingul prin social media presupune multa munca, o excelenta exprimare in scris, empatie fata de consumatori si cunoasterea temeinica a strategiei de dezvoltare a companiei. Iata ce trasaturi ar trebui sa aiba un social media manager, conform Entrepreneur.com:
 
1. Sa fie extrem de curios
O astfel de persoana trebuie sa fie curioasa cu privire la tot ceea ce o inconjoara. Trebuie sa cunoasca toate persoanele care lucreaza in cadrul companiei si impactul pe care activitatile acestora il au asupra consumatorilor. Un social media manager trebuie sa se documenteze cu privire la toate aspectele afacerii si sa adune informatii relevante pe care sa le transmita mai departe consumatorilor.
 
2. Sa scrie folosind un limbaj conversational
Mesajele postate pe retelele de socializare nu trebuie sa aiba caracter publicitar. Este important sa se angajeze o persoana care sa poata concepe materiale folosind un limbaj conversational, pe intelesul consumatorilor. Un astfel de limbaj faciliteaza dialogul dintre consumatori si brand si intre consumatori.
 
3. Sa poata actiona imediat
Spre deosebire de comunicatele de presa si interviurile si discursurile pregatite dinainte, comunicarea in social media are un caracter mult mai urgent. Intrebarile si comentariile postate pe pagina de brand Facebook sau pe Twitter trebuie sa faciliteze interactiunea imediata cu consumatorii.
 
4. Sa inteleaga obiectivele companiei
Intregul continut postat pe Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, etc., trebuie sa sprijine obiectivele generale ale companiei. Asta inseamna ca un social media manager trebuie sa cunoasca in detaliu care sunt obiectivele companiei sale pe termen lung si pe termen scurt.
 
5. Sa ceara ajutorul altor departamente
Un social media manager nu poate lucra singur, izolat de lume. Acesta trebuie sa fie proactiv, sa interactioneze cu managerii celorlalte departamente, cu membrii conducerii si ceilalti angajati ai companiei. Acestia trebuie sa obtina informatii importante din surse multiple.
 
6. Sa respecte confidentialitatea
Un manager social media trebuie sa stie ce are voie sa distribuie pe retelele de socializare si ce amanunte nu trebuie dezvaluite niciodata.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016