Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientii in social media: prieteni sau cumparatori?
Tags: social media, clienti, comunicare, relatie brand
Social media ne-a adus ceva ce inainte nu ne era la indemana: o comunicare pe care numai astfel de platforme de socializare o pot sustine. Asa se face ca daca inainte ne bazam numai pe cercetarile de piata si alte analize pentru a identifica in mod corect preferintele si profilul potentialului cumparator, astazi ne bucuram de avantajele unui fenomen care adauga o noua dimensiune relatiei client-brand.
Social media ne-a adus ceva ce inainte nu ne era la indemana: o comunicare pe care numai astfel de platforme de socializare o pot sustine. Asa se face ca daca inainte ne bazam numai pe cercetarile de piata si alte analize pentru a identifica in mod corect preferintele si profilul potentialului cumparator, astazi ne bucuram de avantajele unui fenomen care adauga o noua dimensiune relatiei client-brand.
Acestei comunicari partiale formale i-a fost astfel adaugata o nota de familiaritate care ne ajuta sa construim nu numai relatii durabile de business, ci si relatii pe care uneori le consideram prietenii si le scoatem din sfera interactiunilor de tip networking.
Aceasta atitudine nu dauneaza afacerii atata vreme cat avem in vedere modul in care sunt gestionate aceste situatii. Multe dintre granitele din viata reala si care existau inainte in cadrul acestei comunicari business-client au ajuns sa se subtieze considerabil in social media.
In social media avem timp sa ii ascultam pe clienti si sa le identificam nevoile. Un factor esential daca ne gandim ca atata vreme cat vinzi ceva care se cere si care raspunde unei nevoi reale, nu va trebui sa iti faci niciodata griji in ce priveste atragerea clientilor noi.
E foarte important, totodata, sa ne aparam produsele si serviciile, sa credem in ceea ce facem si sa nu comunicam doar de dragul comunicarii.
Mesajele care nu sunt oneste vor fi intotdeauna mult mai usor de depistat in social media. Atunci cand suntem sinceri si reusim sa cream acea legatura emotionala cu clientii, stim ca atasamentul fata de brand nu va fi unul sezonier.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Clientii via social media sunt mai putin profitabili decat cei din cautare
Un iaurt grecesc castiga Olimpiada reclamelor online
Strategia de conversie: convinge-l pe vizitator sa devina client!
Lana Sutra, noua viziune asupra brandului Benetton
Ultimele articole
Damiana Ilinca, social media manager: “Cand nu ai bugete mari pentru alte campanii, comunica smart pe social media”
Tipuri de servicii pe care le poti externaliza fara emotii
YOXO - cum sa mixezi campaniile de performance si impactul influencerilor pentru scalare
Patrunde in Lumea Marketingului si Invata sa Vinzi Intr-un Mod smart!