Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Creste traficul pe Facebook prin metode testate

Tags: facebook, social media, trafic, postare, pagina, fani

Fanii paginii tale nu vad intotdeauna continutul pe care il postezi. Dincolo de orele de care trebuie sa tinem cont in functie de targetul nostru, exista cateva metode care au dovedit ce tip de continut atrage cel mai mare numar de fani si ii convinge sa reactioneze.
Printre actiunile recomandate de specialistii in acest sector, se numara si postarea de fotografii chiar si atunci cand vrem sa transmitem un simplu link. La baza acestor concluzii se afla modul in care functioneaza unii algoritmi Facebook in functie de care se masoara traficul in retea.

Iata, asadar, cateva dintre lucrurile de care trebuie sa tinem cont cand ne promovam afacerea pe Facebook:

1. Nu uita de fotografii.

Fluxul de stiri de pe Facebook functioneaza atat in functie de fani, cat si in functie de tipul postarii. Asta inseamna ca aceeasi persoana poate sa vada postarile cu fotografie, dar nu si pe cele cu link-uri trimise de aceeasi pagina de Facebook.  Asa ca cel mai bine este sa postezi o fotografie odata cu linkul pe care vrei sa-l promovezi in realitate.

2. Creeaza albume foto.

Online-ul ne-a "educat" si mai mult placerea de a rasfoi fotografii la nesfarsit asa cum ne placea pana nu demult sa ne uitam prin albumele de poze pe care doar parintii nostri le mai au acasa. Asa ca mai multe albume cu fotografii din zona de interes a afacerii noastre vor reprezenta un punct de interes crescut pentru vizitatorii paginii de Facebook.

3. Scrie mai mult.

Exista multe companii care folosesc pagina de Facebook si pentru partea de text care e furnizata, de regula, in cadrul site-ului. Renuntand sa mai construiasca un blog, acestea aleg sa transmita informatiile sub forma articolelor postate direct pe Facebook. Faptul ca limita actuala pentru un status este de 5.000 de caractere nu este o simpla intamplare.

4. Directioneaza-ti postarile.

Profita de linkurile puse la dispozitie in albumele foto si transmite aceste informatii si prin Twitter, LinkedIn sau orice alte retele de socializare. Postarile pot fi directionate si daca apelam la linkurile sponsorizate. Cu toate acestea, inainte de a decide sa investim bani in promovarea pe Facebook, merita sa vedem cat de bine functioneaza eforturile noastre fara plata.

5. Posteaza targetat.

Postarea targetata iti permite sa iti imparti fanii in functie de unele informatii care inainte erau disponibile numai advertiserilor. Astfel de informatii se refera la varsta, sex, statusul relatiei, studii etc. Astfel, continutul poate fi directionat catre acei fani despre care presupunem ca vor reactiona cel mai bine si care ne cresc sansele de transmitere a informatiilor si in lista proprie.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016