Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa transformi fanii de pe Facebook in clienti fideli
Tags: fani facebook, brand, email marketing, continut de calitate, marketing pe facebook, clienti fideli, comunitate online
Multe companii mici sunt inca nedumerite in ceea ce priveste marketing-ul pe Facebook.. Observa ca numarul de fani creste odata cu postarea unor fotografii inedite sau amuzante, distribuirea unor clipuri vidoe sau postarea de continut interesant, de calitate. Insa nu vad rezultate palpabile si nu stiu de ce ar trebui sa investeasca timp si energie in construirea unei comunitati online cand scopul principal al companiei este sa vanda produse.
Multe companii mici sunt inca nedumerite in ceea ce priveste marketing-ul pe Facebook.. Observa ca numarul de fani creste odata cu postarea unor fotografii inedite sau amuzante, distribuirea unor clipuri vidoe sau postarea de continut interesant, de calitate. Insa nu vad rezultate palpabile si nu stiu de ce ar trebui sa investeasca timp si energie in construirea unei comunitati online cand scopul principal al companiei este sa vanda produse.
Obiectivul principal al oricarui brand este, desigur, sa isi motiveze fanii de Facebook sa acceseze website-ul oficial al companiei sau paginile de vanzari si sa devina consumatori reali ai produselor sau serviciilor oferite. Insa inainte de ajunge aici, brandurile trebuie sa inteleaga un aspect esential: trebuie sa construiasca relatii de durata, bazate pe incredere, cu fanii lor.
Iata 3 strategii eficiente atunci cand doriti sa transformati fanii Facebook in clienti reali:
1. Oferiti fanilor continut pe care sa il poata distribui cu usurinta
Pe Facebook, orice brand poate capata o imagine umana. In niciun caz, insa, nu ar trebui ca un brand sa isi „spam-uiasca” fanii. Acestia nu vor sa fie bombardati cu oferte de vanzare, ci vor sa primeasca informatii utile si interesante. Primul pas in cresterea nivelului de engagement al fanilor este prin interactiune.
Oferiti cat mai multe informatii ce pot fi distribuite cu usurinta. Numarul mare de like-uri, share-uri, comentarii si interactiuni ale fanilor cu brandul creste scorul EdgeRank, ceea ce inseamna ca tot mai mumlti fani si prieteni ai acestora vor vedea postarile brandului (in medie, doar 16% din fanii brandului vad postarile in News Feed).
Fotografiile, intrebarile si continutul interactiv, care incurajeaza fanii sa se implice, sa comenteze si sa distribuie mai departe, sunt singura cale eficienta de crestere a engagement-ului si, implicit, a numarului de fani, adica a numarului de clienti potentiali.
2. Incurajati fanii sa acceseze link-uri externe
Dupa ce ati reusit sa cresteti engagementul fanilor, adica numarul de fani care interactioneaza cu brandul, este timpul sa treceti la un alt nivel: incurajarea fanilor sa acceseze link-uri externe. Puteti trimite fanii sa acceseze pagini ale site-ului companiei sau sa se inregistreze intr-o aplicatie Facebook. Incercati sa le oferiti fanilor ceva de valoare. Puteti initia concursuri cu premii sau sa le oferiti carti electronice sau webinarii gratuite. Nu incepeti direct cu link-uri catre produse sau servicii.
3. Trimiteti oferte speciale prin email
Dupa ce ati castigat increderea fanilor pe Facebook, puteti face apel la campanii de email marketing pentru a aprofunda relatiile deja construite si a introduce treptat oferte speciale.
Email marketing-ul este cea mai eficienta metoda de transformare a fanilor in clienti fideli. In loc sa va enervati fanii pe Facebook prin postarea unor mesaje de vanzare, incurajati-va fanii sa va viziteze blogul sau site-ul, sa se inscrie la webinarii organizate de companiee, sa descarce ultimele noutati din domeniu – adica oferiti-le continut de valoare, in mod gratuit. Dupa ce au consumat acest continut, puteti folosi campaniile de email marketing pentru a trece la urmatorul nivel.
Daca veti da dovada de rabdare si va veti ghida dupa principiul „ajuta acum, vinde mai tarziu”, veti transforma treptat multi fani de pe Facebook in clienti fideli ai companiei.
Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.