Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promovarea pe Facebook: Ce e voie si ce nu e voie

Tags: concursuri facebook, organizare concursuri, facebook, promotii social media, reguli facebook, promovare facebook

Organizarea unor concursuri pe Facebook este o metoda grozava de promovare si de imbogatire a bazei de fani, care fani, desigur, pot deveni clienti. Insa, daca e relativ usor sa vii cu idei de campanii, punerea lor in aplicare nu mai este atat de facila. Asta pentru ca Facebook are o serie de reguli care trebuie urmate intocmai petru ca altfel pagina de brand risca sa fie inchisa.
TREBUIE:
- Sa administrati toate concursurile si promotiile de pe Facebook prin intermediul unei aplicatii terte si niciodata prin intermediul unui instrument al platformei social media precum wall-ul, aplicatia de evenimente sau Grupuri. O aplicatie terta poate insemna si o aplicatie creata chiar de catre voi.
-  Sa includeti o nota privind faptul ca Facebook nu promoveaza, nu sponsorizeaza sau administreaza in niciun fel concursul respectiv.
- Sa postati pe pagina aplicatiei regulamentul concursului.  
 
NU AI VOIE:
- Sa va folositi de butoanele like, share sau comment si de tab-ul foto/video ca mecanism de votare sau inregistrare a promotiei.
- Sa contactati castigatorii concursului in cadrul Facebook (via chat, mesaj direct sau prin postarea pe peretele acestuia).
- Sa alegeti la intamplare un fan din moment ce acest lucru ar insemna sa colectati date despre el, cu exceptia cazului in care acest lucru se realizeaza prin mijlocirea unei aplicatii.  
 
AI VOIE:
- Sa incarcati fotografii si continut video pentru un concurs, insa acest lucru trebuie facut prin intermediul unei aplicatii si nu prin intermediul tab-lui de foto/video al Facebook.
- Sa le solicitati utilizatorilor sa dea like paginii de brand sau sa acceseze aplicatia inainte de a participa la concurs atata timp cat totul se face printr-o aplicatie si nu este folosit ca mecanism de votare sau inregistrare in concurs.
- Sa adunati nume si adrese de email de la concurenti. De fapt, acest lucru chiar este recomandat mai ales pentru a-i putea contacta ulterior pe castigatori. Acest lucru insa nu va da dreptul sa adaugati acele adrese de email la baza de date pe care o are compania, daca nu specificati acest lucru in prealabil.

Iata si cateva aplicatii care va vor ajuta sa organizati concursuri si promotii pe Facebook, dintre care unele chiar gratuite:

Wildfire – pret de pornire 5 dolari/ promotie plus 0.99 dolari/zi
NorthSocial – pret de pornire 19.99 dolari/luna
Votigo – pret de pornire 30 dolari/saptamana
Strutta – pret de pornire 99 dolari/luna pentru pachetul Social Suite
Woobox – pret de pornire 29 dolari/luna
Shortstack – gratuit pentru paginile de brand cu mai putin de 2.000 de fani
Appbistro – gratuit
Faceitpages – gratuit
Tabsite – gratuit  
 
[Via socialmediatoday.com]
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016