Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tweet Smart: Mai aproape de clienti prin 140 de caractere

Tags: twitter, companii, brand, potentiali clienti, twitter 101

E bine de stiut ca un cont de Twitter al afacerii pe care o conducem ne poate ajuta foarte mult sa ne crestem numarul de fani si sa ii transformam ulterior in clienti. Ne putem chiar lansa in presupuneri potrivit carora transformarea unui fan in client este mult mai facila cu ajutorul Twitterului decat prin intermediul retelei Facebook.


Daca urmaresti cu atentie ce spun altii despre tine pe Twitter, iti poti imbunatati nu doar comunicarea cu clientii, ci si produsele sau serviciile. Astazi nu mai este suficient sa vinzi prin metodele obisnuite de marketing. A te adapta in permanenta a ajuns sa fie, in fond, conditia esentiala a afacerilor.

Pentru utilizarea la maximum a resurselor oferite de aceasta retea,  ghidul Twitter 101 se poate dovedi de un real folos.

Twitter are in prezent peste 100 de milioane de utilizatori si s-a transformat treptat intr-un forum pentru mediul de afaceri. Companiile folosesc Twitterul pentru a-si imbunatati comunicarea cu clientii si pentru a creste increderea in brand.

Recent, reteaua a lansat serviciul de tweet-uri cu plata, acestea fiind niste mesaje promotionale care afiseaza reclame la rezultatele de cautare. Acest serviciu este insa, in acest moment, disponibil numai unui grup restrans de parteneri printre care se numara si Best Buy, Bravo, Red Bull si Sony Pictures.

Pana cand Twitter va oferi acest serviciu si altor companii, afacerile mici pot continua sa profite din plin de avantajele comunicarii in online.

Asa ca fii atent la ce se discuta pe Twitter despre compania sau afacerea pe care o dezvolti si incearca sa identifici orice informatie care te-ar ajuta sa fii cu un pas inaintea competitorilor. In plus, incearca sa iti exprimi personalitatea atunci cand trimiti mesaje pe Twitter si sa ii atragi pe fani prin creativitate si originalitate.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0