Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 lucruri pe care brand-urile destepte le fac pentru a castiga clienti

Tags: succes, marketing, cea mai buna idee, oameni

Oamenii de marketing trebuie sa stie ca ideea cea mai buna castiga intotdeauna, si nu cel mai mare buget sau continutul cel mai extravagant. "Cea mai buna idee" este conceptul care identifica cel mai eficient cele mai tari strategii de a comunica catre o audienta target prin cele mai potrivite, naturale canale si apoi punerea in practica a ideii intr-o maniera autentica care atrage valoare adaugata.
Iata cateva sugestii pentru a va ajuta sa identificati “cea mai buna idee”.

1. Stereotip vs. Date demografice
Una dintre bazele marketingului consta in identificarea corecta a publicului pentru un produs si planificarea campaniei de comunicare in functie de acesta. Fiecare produs, serviciu si brand au nevoie de orientare cu privire la brandul pe care trebuie sa-l urmareasca; audienta care este in zona de cel mai probabil sa cumpere un produs si care va da nastere la ambasadori ai brand-ului.
Exista o diferenta uriasa intre identificarea si adresarea catre un grup demografic si flagrantul stereotip. Stereotipurile, ca regula, nu sunt foarte amabile si, daca nu sunt parodiate cu arta, te fac sa arati bigot si nestiutor. Nimanui nu-i place sa fie prieten cu un bigot.
Daca va stereotipizati audienta o veti instraina. Ii veti instraina nu numai pe cei pe care-i stereotipizati, ci si pe cei care vad ca faceti acest lucru.
Faceti cercetari de piata si adresati-va grupului spre care tintiti intr-o maniera cu sens.

2. Lipsa unei teme centrale usor discernabile
Fiecare produs de marketing, fie ca este o postare pe blog sau o prezentare, ar trebui sa fie concentrata pe mesajul brandului dumneavoastra si pe tema centrala. Daca va abateti de la regula, diluati impactul eforturilor pe care le faceti sau le anulati cu totul. Albert Einstein a spus-o mai bine: “Orice nebun cu un pic de minte poate sa faca lucrurile mai mari, mai complexe, mai violente. E nevoie de geniu pentru a merge in directia opusa".

3. Aderarea la mentalitatea “orice aparitie in presa este buna”
Acesta este motoul vechiului marketing care nu mai ramane azi in picioare. Marile greseli ale unui brand il pot costa pe acesta mii de fani pe retelele de socializare si creeaza si alte neplaceri in lant in media de baza sau alternative. Da, oamenii vrobesc liber despre brand-ul dumneavoastra, dar spun lucruri negative care sunt amplificate in zona online. U n mesaj negativ repetat la nesfarsit nu este de bun augur. E un bulgare de zapada care a luat-o la vale si este scapat de sub control.
Nu va focalizati sa obtineti continut “viral”. Focalizati-va pe crearea unui produs de marketing autentic, inteligent si folositor care va rezona cu audienta sa corecta, in loc sa incercati sa creati ceva fals, in speranta ca va deveni viral.

4. Autenticitate si abordabilitate
Oamenii nu vor sa vorbeasca cu o masinarie. Sau cu o agentie de marketing. Sau cu oricine foloseste pluralul majestatii cand raspunde la intrebarile clientului. Oamenilor le place sa vorbeasca cu oameni (da, socant, nu?). Creati un stil al brand-ului care incurajeaza implicarea si conversatiile libere cu clientii si comunitatea. Fiti umani. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016