Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketing-ul este sinonim cu amorul

Tags: marketing, amor, logodna, audienta, nevoiele clientilor

Fiti sinceri si recunoasteti ca sariti peste reclame si ca sunteti iritati de reclamele tip pop-up care va apar pe ecran, tocmai cand gasiserati informatia mult cautata.
Va enerveaza pana si anunturile facute prin statie la supermarket care interup neceremonios melodia preferata, spunandu-va ca gasiti paine proaspat scoasa din cuptor la preturi de nerefuzat. Paine...? Dar v-ati chinuit atata sa renuntati la carbohidrati! Ultimul lucru pe care vi-l doriti este sa va devieze cineva de la drumul cel drept.
 
Sa va spun un secret: nu sunteti singuri. Faptul ca va simtiti agasati de intreruperile publicitare este reactia pe care o are toata lumea cand noi, ca oameni de marketing, incercam sa transmitem un mesaj. Mesajele sunt percepute ca intreruperi, atunci cand nu sunt dorite. Prin urmare, mesajele vor fi blocate si nu vor ajunge acolo unde sunt menite sa ajunga.
 
Ce are de facut un om de marketing? Cum te faci remarcat cand oamenii nu par sa te observe si nu sunt interesati de ceea ce ai sa le spui?
 
Raspunsul este simplu si urmeaza regulile clasice ale amorului. Exact, ati citit bine. Marketing-ul inseamna curtare, iar regulile sunt simple. Nu mai urmariti agasant tinta afectiunii! Nu mai bruscati reactiiile! Nu mai implorati! Implicati-va cu farmec!
 
Consumatorii sunt totul.
 
Da, uitati de "EU, EU si iarasi EU". Mutati-va atentia pe EI, EI si iarasi EI. Cum stiti ce conteaza in cazul unei audiente targetate? Ascultati. Nu difera foarte tare de ceea ce facem pe site-urile de dating. Citim profilul unei persoane care ne spune ca-i place sa joace ping-pong si sa bea fresh de portocale. Citim mai departe postarile despre cum si-a petrecut ziua si ce ganduri i-au trecut prin minte cand facea dus. Aflati suficient pentru a va face curaj sa o abordati direct si sa o anuntati ca aveti ceva de oferit. Poate nu va raspunde din prima. Asa ca scrieti ceva despre un turneu de ping-pong si de faptul ca locuiti intr-un oras cu o fanatstica livada de portocali. Abia acum ii veti atrage atentia.
 
Ideea este ca nu veti sti niciodata ce le trebuie celor din grupul tinta, daca nu ascultati la ceea ce au de spus. Ca si in cazul intalnirilor amoroase, cine se aseamana se aduna, asa ca, daca va indreptati sre punctul de interes al unei persoane, va aveti intalni cu altii care se orienteaza in aceeasi directie.
 
In era digitala, este mult mai usor sa urmarim conversatiile, sa monitorizam si sa masuram ce se transmite si cum sunt influentate mesajele noastre. 
 
One-night stand sau relatie de durata?
 
Ati gasit piscina perfecta, uitati-va cu atentie la ceilalti inotatori. Ati identificat unua sau doua tinte, lideri de opinie pe care ati vrea sa-i cunoasteti mai bine. Minunat! Si acum?
 
Aveti nevoie de un plan. Trebuie sa stiti ce vreti sa obtineti, Ca si in dragoste, intrebati-va daca sunteti interesati doar de o ieisre in oras sau persoana in cauza este aleasa. Ce vreti de la relatia respectiva? Cum veti materializa aspiratiile, pentru a-i satisface si nevoile tintei?
 
Ganditi-va la logodna interbelica: bomboane, flori si bilete parfumate, in calitate de premergatori. Continutul exact al mesajului conteaza, ca si programul pe care-l folositi pentru a-l partaja.
 
E randul vostru, intariti relatia.
 
Le-ati obtinut atentia. Bravo! I-ati adus, poate, pana la altar. I-ati facut, poate, sa se indragosteasca definitiv. Excelent.
 
Ce veti face pentru a mentine legatura? Cum o veti creste?
 
Ca si in cazul relatiilor personale, pastrarea intensitatii flacarii este secretul afacerilor destepte. Conversatiile digitale trebuie sa fie autentice si profunde. Trebuie sa monitorizati continuu pulsul audientei. Trebuie sa luati in calcul ce gandeste audienta, sa-i constientizati nevoile, chiara daca asta inseamna sa va schimbati planurile originale.
 
Monitorizarea, analiza si reactia permanente si oportune constituie ingredientele retetei de mentinere a loialitatii clientilor care vor ramane alaturi de dumneavoastra, "pana cand moartea va va desparti".


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0