Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Planul de urgenta al unui antreprenor
de Ana Tudor |
Tags: plan de urgenta, fond de rezerva, persoana de baza, asigurare medicala
Inainte de a-si deschide propria afacere, antreprenorii trebuie sa se gandeasca la un fond de rezerva. Acesta nu se refera la cativa bani pusi deoparte pentru momentul pensionarii, ci la un buget de care au nevoie pentru cateva luni, in cazul in care afacerea intampina dificultati.
Inainte de a-si deschide propria afacere, antreprenorii trebuie sa se gandeasca la un fond de rezerva. Acesta nu se refera la cativa bani pusi deoparte pentru momentul pensionarii, ci la un buget de care au nevoie pentru cateva luni, in cazul in care afacerea intampina dificultati.
1. Alege-ti o persoana de baza
Infiintarea unei afaceri poate fi un proces destul de riscant daca nu ai un apropiat care sa te ajute in momente de cumpana. Asigura-te ca macar una dintre cunostintele tale te poate ajuta cu o suma de bani semnficativa in cazul in care intampini probleme. Daca nu cunosti o asemenea persoana, orienteaza-te catre o institutie bancara pe care sa o analizezi si sa observi daca poti obtine un credit cu usurinta, in urma caruia sa nu platesti prea mult.
2. Ai un fond de rezerva?
Inainte sa demarezi propria afacere, trebuie sa iti infiintezi un fond de rezerva pentru situatii critice. Acesta trebuie sa contina un buget din care sa iti poti permite sa iti platesti chiria, facturile, sa te hranesti si sa iti platesti creditorii/distribuitorii. La acest fond de rezerva trebuie sa te gandesti cu mult timp inainte de a-ti infiinta compania, pentru ca ar trebui sa contina o suma de bani semnificativa, care sa iti ajunga pentru cateva luni.
3. Ai grija de bugetul tau
Dupa o perioada grea si un loc de munca nesatisfacator, brusc ai devenit antreprenor iar viata ta pare sa fie complet diferita. Asta nu inseamna ca poti sa iti permiti orice iti doresti. Ai grija de bugetul tau, pentru ca orice banut risipit fara rost conteaza. Asadar, incearca sa te gandesti de doua ori inainte de a achizitiona un produs si fa-o doar daca este cu adevarat necesar.
4. Pune-ti valorile la loc sigur
Valorile tale pot fi vandute in cazul in care afacerea ta va da faliment. Chiar daca acestea au o valoare sentimentala mai mult decat materiala, ai grija sa le pastrezi in siguranta. Ele pot reprezenta chiar o sursa de venit pentru generatiile urmatoare.
5. Fa-ti o asigurare medicala
In zilele in care traim trebuie sa muncim cat de mult putem pentru a avea succesul pe care ni-l dorim. Din pacate, uneori nici nu ne putem bucura cu adevarat de succes daca ne loveste o boala grea, cauzata de nopti pierdute, oboseala si foarte multa munca, iar cheltuielile medicale pot ajunge la sume destul de mari. De aceea, este indicat sa iti faci o asigurare complementara care sa iti protejeze economiile in cazul unor probleme medicale.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.