Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 modalitati prin care obtii o rata mai buna de conversie in Google Ads

Investirea in campanii Google Ads poate fi nesatisfacatoare uneori. Daca nu ai obtinut pana acum rezultatele dorite, iata 3 modalitati prin care obtii o rata mai buna de conversie.
In principiu, tot ce trebuie sa faci este sa te documentezi mai bine inainte de a incepe urmatoarea campanie si sa lucrezi constant la imbunatatirea ratei de conversie a site-ului tau.

Insa inainte de a face asta, ar trebui sa stii sa interpretezi datele. Ca punct de reper, poti analiza rata de conversie a celorlalte canale, iar in paralel poti urmari performanta unei anumite campanii de la o luna la alta.

1. Testele trebuie sa fie nelipsite
Testarea permanenta reprezinta cea mai buna metoda de a reduce riscurile in procesul de luare a deciziilor, acest lucru permitandu-ti sa experimentezi mereu noi oportunitati.

In caz ca te intrebi ce este A/B testingul, acest tip de optimizare reprezinta o tehnica pentru imbunatatirea ratei de conversie prin modificarea unor elemente minore fie pe pagina, fie in reclama promovata. De exemplu, daca nu te poti hotari ce titlu sa afisezi pe o anumita pagina, poti efectua un experiment de A/B testing pentru a vedea care dintre variante performeaza mai bine.

Cum poti face asta? Folosind Google Optimize. Este intuitiv si util!

Creeaza doua versiuni ale paginii pe care doresti sa ajunga utilizatorii, fiecare avand un titlu diferit. Software-ul de testare va directiona 50% din trafic pe pagina A si 50% pe pagina B. La finalul experimentului, una dintre cele 2 pagini va avea o rata de conversie mai mare, ea fiind varianta pe care ar trebui sa o lasi pe site.

Pentru ca nu exista perfectiune atunci cand vine vorba de marketing, singura modalitate de a invata despre ceea ce functioneaza si ce nu functioneaza este testarea continua. 

Acelasi lucru se aplica si in ceea ce priveste reclamele. Atunci cand creezi o campanie, nu uita ca este foarte important ca in fiecare grup sa existe cel putin 3  reclame diferite. In acest fel, poti urmari care dintre variante este mai atragatoare pentru utilizatori si care dintre diferentiatorii inclusi in text au ajutat la cresterea ratei de click.

2. Armonia textelor
Sa presupunem ca dai click pe o reclama, iar acesta te trimite pe o pagina care nu are nicio legatura cu ceea ce ti s-a promis in textul ei – de exemplu o reducere de 50%. Ce faci? Cu siguranta vei parasi site-ul imediat. In plus, de fiecare data cand un utilizator acceseaza cate o reclama de-a ta, se vor cheltui niste bani. Prin urmare, trebuie sa te asiguri ca atunci cand un utilizator da click pe anunt, informatiile afisate sunt relevante pentru el si pentru URL-ul catre care va fi redirectionat, astfel incat sa creasca sansele unei posibile conversii.

Acesta metoda va imbunatati si scorul de calitate al cuvintelor cheie, acest detaliu fiind important pentru scaderea costului per click si obtinerea unei pozitii superioare pe pagina de rezultate.

Prin urmare, la final de luna iti vor ramane mai multi bani pe care ii vei putea folosi in crearea unor campanii noi de Google Ads. Asa ca nu uita, asigura-te ca reclamele tale sunt in concordanta cu paginile catre care sunt redirectionati utilizatorii!

3. Cuvintele cheie negative
Cuvintele cheie negative sunt acele cuvinte pentru care nu doresti ca anuntul tau sa se afiseze. Daca folosesti cuvinte negative, anuntul tau nu se va afisa atunci cand utilizatorul include in cautarea sa anumite expresii irelevante. Exista doua beneficii majore pentru utilizarea cuvintelor cheie negative – cresterea ratei de click si optimizarea bugetului prin evitarea clickurilor irelevante. Daca vrei sa economisesti bani, ar trebui sa verifici si setarile care duc la cresterea costurilor in campaniile Google Ads.

Un exemplul relevant ar fi un magazin local cu produsele cosmetice situat in orasul Cluj-Napoca. In acest caz, cuvintele negative pe care le poti utiliza sunt brand-urile care nu se regasesc in magazinul pe care-l promovezi sau cautarile care includ alte orase in afara de Cluj-Napoca.

Succes!
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 4 voturi.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016