Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 idei de pastrat pentru marketing prin continut

Marketing prin continut se lauda toata lumea ca face si, culmea, multi zic ca le si iese. Iata 5 idei de pastrat pe care le poti pune chiar tu in practica pentru a fi cu un pas in fata competitiei de fiecare data.
Marketingul prin continut este despre crearea unor materiale care sunt de-a dreptul contagioase pentru cei prezenti pe retelele de socializare si cititorii de bloguri. Aici este vorba despre crearea si intretinerea in timp a unei relatii care se va finaliza prin transformarea unui cititor in client. Desi entuziasmul de inceput este util, trebuie sa intelegi ca un astfel de lucru se intampla pe o perioada mai lunga de timp. Desigur, vor exista si exceptii. O afacere, insa, nu functioneaza pe astfel de cazuri rare, ci pe o baza serioasa de clienti care vor serviciul sau produsul pe care il promovezi.

Primul ta tinta va fi sa obtii de la posibilii tai clienti un acord prin care acestia vor primi de la tine zilnic, saptamanal sau lunar continutul pe care il creezi. Fie ca e vorba de mail, Facebook, Whatsapp, SMS sau Telegram, cumva continutul creat trebuie sa ajunga la ei. In cele din urma, te vei baza pe un lucru: continutul tau sa fie distribuit pentru a ajunge la cati mai multi oameni. 

Nu uita! A crea continut care sa fie intr-adevar bun si care sa genereze un impact in mediul online va intotdeauna o provocare. Trebuie sa gasesti inspiratia potrivita, sa-l creezi, sa-l faci relevant, sa-l administrezi, sa-l monitorizezi, sa-i masori impactul si sa ai tot timpul in vedere actualizarea cu cele mai recente informatii, daca este cazul.

Iata cele 5 idei de pastrat pentru marketing prin continut.

1. Include intotdeauna fotografii sau imagini sugestive pentru materialul tau
Daca nu ai un fotograf sau o baza din care sa poti alege, poti folosi serviciile online de photo sharing care sunt gratuite. Continutul vizual este cel care atrage in prima instanta. Dupa acest prim pas vei putea sa le oferi celor care dau minunatul click o abundenta de cuvinte care sa-i faca sa ajunga la produsul sau serviciul tau. 

2. Invata sa faci videoclipuri scurte
Datele furnizate de Facebook arata ca oamenii sunt extrem de atrasi de videoclipuri care nu depasesc 90 de secunde. Pentru a-i retine mai mult de atat pe materialul tau video va trebui sa ai chiar ceva foarte interesant si care sa le stimuleze dorinta de a descoperi mai mult.

3. Grafica animata
Din ce in ce mai mult vom fi nevoiti sa comunicam prin imagini si sunet. Un scurt video animat corect si care iti plaseaza produsul sau serviciul in centrul atentiei iti va aduce un feedback mai bun ca o simpla postare cu text.

4. Foloseste-te de trenduri si nu ignora nimic
Bineinteles, evita lucrurile de genul "Balena albastra" pentru ca nu te va ajuta cu nimic sa intri in astfel de situatii. Asta daca nu coordonezi un ONG menit sa le schimbe perspectiva copiilor, bineinteles. In cazul in care vrei sa obtii conversii mai multe, fii deschis la a porni campanii scurte si suficient de pozitive pentru a-i atrage pe oameni langa brandul tau. Nu e greu sa faci asta, insa e important sa stii cand s-o faci!

5. SEO, SEO, SEO
Blogul sau site-ul tau vor trebui sa fie in concordonta cu regulile Google. Sfantul internet nu iti va putea produce vreo minune, daca afacerea ta nu este indexata corespunzator din punct de vedere organic. Vei plati mult mai mult pentru a cumpara publicitate decat pe o strategie de SEO corecta si cuprinzatoare.

Finalmente, nu trebuie sa ignori niciodata faptul ca retelele sociale joaca un rol prea important in viata unei firme si exista in momentul de fata in Romania suficient initiative online care traiesc exclusiv din ceea ce genereaza pe Facebook. Tu va trebui sa iti largesti orizontul, altfel schimbarea te va prinde la mijloc.

Succes!
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.33 din 5 - 3 voturi.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0